UEFA Champions League 2025-2026

Blijkbaar toch wat anti Kompany liedjes vandaag in München. Puur voor die mensen graag een 8-0 ofzo. Hoe belachelijk.
Goh ja, dat ze bij Club een Anderlecht icoon wat op de korrel nemen, zo abnormaal of erg is dat toch niet? Zolang het uiteraard plagerig blijft en geen racistisch gedoe is.

Club is voetballend hier niet eens zo slecht, maar verdedigend al een paar keer heel zwak en gewoon kinderlijk gepakt.

Goh ja, dat ze bij Club een Anderlecht icoon wat op de korrel nemen, zo abnormaal of erg is dat toch niet? Zolang het uiteraard plagerig blijft en geen racistisch gedoe is.

Club is voetballend hier niet eens zo slecht, maar verdedigend al een paar keer heel zwak en gewoon kinderlijk gepakt.

Al die ploegen in de CL kunnen wel redelijk goed voetballen. Ma er zijn er die dat nog veel beter kunnen.

Ik had eigenlijk echt gedacht dat na die geweldige play offs en toch ook goeie Europese wedstrijden dat de keepersopvolging in Brugge in orde was. Maar maakt de laatste tijd toch veel foutjes.

Ik vind dat echt ridicuul. Ik zou er nooit aan denken te gaan zingen dat ik pakweg Clement haat mocht die coach zijn van de ploeg waar ik tegen speel.

Ik vind dat echt ridicuul. Ik zou er nooit aan denken te gaan zingen dat ik Clement haat mocht die coach zijn van de ploeg waar ik tegen speel.
Maar de gemiddelde voetbalsupporter, van gelijk welke club, denkt daar wel aan. Dat constant verontwaardigd doen daarover snap ik toch niet, alsof we iedere dag mensen leren kennen

Ik had eigenlijk echt gedacht dat na die geweldige play offs en toch ook goeie Europese wedstrijden dat de keepersopvolging in Brugge in orde was. Maar maakt de laatste tijd toch veel foutjes.
Jackers was in die bewuste play-offs sterk maar steeg toen gewoon boven zichzelf uit en zat op een wolk.

Maar die is echt niet goed genoeg als 1ste keeper voor Club. Zeker niet als je hem vergelijkt met de Belgische nr 2 van de laatste generatie.

Kompany is toch ook beetje bijgekomen precies of beeld ik mij dat in? Staat precies zo 'dik' in zijn gezicht...

Terug
Bovenaan