GETHEZ
Well-known member
DWAZN, ik mis niet al teveel precies...die al enkele weken geblesseerd ;-)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DWAZN, ik mis niet al teveel precies...die al enkele weken geblesseerd ;-)
Eigenlijk moeten we in de winter al uitkijken naar een nieuwe nr 1. Ik vrees een beetje dat Mignolet op de sukkel gaat blijven.Die Jackers is toch ook maar ne pannenkoek ze
Goh ja, dat ze bij Club een Anderlecht icoon wat op de korrel nemen, zo abnormaal of erg is dat toch niet? Zolang het uiteraard plagerig blijft en geen racistisch gedoe is.Blijkbaar toch wat anti Kompany liedjes vandaag in München. Puur voor die mensen graag een 8-0 ofzo. Hoe belachelijk.
Goh ja, dat ze bij Club een Anderlecht icoon wat op de korrel nemen, zo abnormaal of erg is dat toch niet? Zolang het uiteraard plagerig blijft en geen racistisch gedoe is.
Club is voetballend hier niet eens zo slecht, maar verdedigend al een paar keer heel zwak en gewoon kinderlijk gepakt.
Ik vind dat echt ridicuul. Ik zou er nooit aan denken te gaan zingen dat ik pakweg Clement haat mocht die coach zijn van de ploeg waar ik tegen speel.Goh ja, dat ze bij Club een Anderlecht icoon wat op de korrel nemen, zo abnormaal of erg is dat toch niet? Zolang het uiteraard plagerig blijft en geen racistisch gedoe is.
Club is voetballend hier niet eens zo slecht, maar verdedigend al een paar keer heel zwak en gewoon kinderlijk gepakt.
Maar de gemiddelde voetbalsupporter, van gelijk welke club, denkt daar wel aan. Dat constant verontwaardigd doen daarover snap ik toch niet, alsof we iedere dag mensen leren kennenIk vind dat echt ridicuul. Ik zou er nooit aan denken te gaan zingen dat ik Clement haat mocht die coach zijn van de ploeg waar ik tegen speel.
Ik ook niet hoor, maar om dat nu zo hard te veroordelen?Ik vind dat echt ridicuul. Ik zou er nooit aan denken te gaan zingen dat ik pakweg Clement haat mocht die coach zijn van de ploeg waar ik tegen speel.
Jackers was in die bewuste play-offs sterk maar steeg toen gewoon boven zichzelf uit en zat op een wolk.Ik had eigenlijk echt gedacht dat na die geweldige play offs en toch ook goeie Europese wedstrijden dat de keepersopvolging in Brugge in orde was. Maar maakt de laatste tijd toch veel foutjes.
Ik vind die extreme fixatie op alles wat iets met Anderlecht te maken heeft van een deel van de Brugge supporters gewoon fascinerend. “Nen vuile Mauve die faalt” lijkt bij sommigen zelfs belangrijker dan het succes van Club zelf.Ik ook niet hoor, maar om dat nu zo hard te veroordelen?

Zeker, bij ons ook zeker ook idioten. Maar bij Brugge valt mij dat toch altijd dubbel zoveel op.Dat soort supporters heb je natuurlijk overal

Misschien ben je teveel gefocust op Club ipv naar de eigen successen te kijken?Zeker, bij ons ook zeker ook idioten. Maar bij Brugge valt mij dat toch altijd dubbel zoveel op.![]()
Nu toch al 5 Jaar geen voetballer meer hè.Kompany is toch ook beetje bijgekomen precies of beeld ik mij dat in? Staat precies zo 'dik' in zijn gezicht...
Dan moeten er eerst natuurlijk successen zijn.Misschien ben je teveel gefocust op Club ipv naar de eigen successen te kijken?
Ja, dat was het moppeken eh.Dan moeten er eerst natuurlijk successen zijn.