UEFA Champions League 2025-2026

Dan gun ik Kompany vandaag een 2de zege
ik ook, zou graag hebben dat mijn ploeg terug voetjes op de grond heeft en focust op de titel ipv er met hun klak naar te gooien in de competitie gewoon omdat de match net voor een CL match komt, of net na, ... basically elke match dus tussen nu en februari.

Nu vanavond een goede prestatie van pakweg Tzolis, Forbs of Ordonez en die mannen gaan zich zeker sparen in de volgende competitiematch om terug te kunnen pieken naar hun volgende CL match, begin het wat beu te worden, want straks doen we de titel gewoon kado omwille van prestaties zoals tegen La Louvière, Westerlo etc.

ik ook, zou graag hebben dat mijn ploeg terug voetjes op de grond heeft en focust op de titel ipv er met hun klak naar te gooien in de competitie gewoon omdat de match net voor een CL match komt, of net na, ... basically elke match dus tussen nu en februari.

Nu vanavond een goede prestatie van pakweg Tzolis, Forbs of Ordonez en die mannen gaan zich zeker sparen in de volgende competitiematch om terug te kunnen pieken naar hun volgende CL match, begin het wat beu te worden, want straks doen we de titel gewoon kado omwille van prestaties zoals tegen La Louvière, Westerlo etc.
Ik ben de 2 volgende matchen gewoon fan van de tegenstander. Bayern door Kompany en van Barcelona ben ik al fan van mijn 5 jaar. Dus sorry boys :)

2x volgens transfermarkt maar hij haalt daar "maar" 9 matchen. Ik vermoed de anderen 2 matchen met Davies en/of Vercauteren aan het roer?
Ik zag idd dat dit hieronder zijn eerste match als trainer was: (en ging ervan uit dat hij dan trainer was tot zijn laatste wedstrijd op zo, 22 mei 2022)

Jupiler Pro League
8zo, 22 sep. 2019 Club Brugge Club Brugge (3.) RSC Anderlecht RSC Anderlecht (13.)26.2432:1

Blijkbaar was Vercauteren de 2 wedstrijden daarna trainer, en dan weer 8 keer Kompany, dus idd 9 wedstrijden i.p.v. 11 wedstrijden, my bad.

Benieuwd hoe de surprise met Audoor gaat uitpakken, hoe ze de match gaan aanvatten!
Tis voetbal, alles kan! 🤞

Terug
Bovenaan