Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
43 goals vandaagOndertussen al 3 ploegen die 6 goals hebben gemaakt![]()

4.8 / wedstrijd. Zal toch ook niet veel voorvallen.43 goals vandaag![]()
Ik stel voor dat je er 5€ op in zet, op slag Multi miljonair0-4 mag morgen ook hoor!
Het voordeel is dat er heel de speeldag al grote nederlagen zijn, onze afgang wordt dan minder opvallend.Ben eens benieuwd voor Hayen zijn gameplan...
Aanvallend denk ik dat Tzolis en Forbs zich wel zullen willen tonen aan Europa, maar verdedigend vrees ik dat we kinderlijk uitgespeeld gaan worden.
Ik verwacht een 5-1 of zo vanavond, hoop wel dat we scoren.

Wij spelen vanavond ook nog tegen Chelsea. Dus ik zou me niet te veel zorgen maken.Het voordeel is dat er heel de speeldag al grote nederlagen zijn, onze afgang wordt dan minder opvallend.![]()
Tzolis en Vanaken ook, kan nog goed komen.Beetje vertrouwen mag wel, hè jongens.
Gelijkspel zou fantastisch resultaat zijn en ik zie dat nog wel gebeuren ook. Forbs gaat er sowieso eentje in knallen!
Bayern heeft dit seizoen nog geen punt verloren, maar wij gaan zonder Onyedika, met een Sandra en een halve Seys gelijkspelen... stuur me het adres van jouw champignons eens door, wat het zijn er goeie preciesBeetje vertrouwen mag wel, hè jongens.
Gelijkspel zou fantastisch resultaat zijn en ik zie dat nog wel gebeuren ook. Forbs gaat er sowieso eentje in knallen!

Haha, tis een kwestie van geloven! Durf dromen!Bayern heeft dit seizoen nog geen punt verloren, maar wij gaan zonder Onyedika, met een Sandra en een halve Seys gelijkspelen... stuur me het adres van jouw champignons eens door, wat het zijn er goeie precies![]()

dat wil ik nog wel geloven... maar Club is ook by far nog niet op het niveau dat ze vorig jaar in CL hebben gehaald, het probleem ligt daar eerder.Haha, tis een kwestie van geloven! Durf dromen!
En daarbij, Bayern heeft niet zo indrukwekkend gespeeld de voorbije weken als ik de bundesliga kenner van Sporza mag geloven![]()
Haha, tis een kwestie van geloven! Durf dromen!
En daarbij, Bayern heeft niet zo indrukwekkend gespeeld de voorbije weken als ik de bundesliga kenner van Sporza mag geloven![]()

Dan gun ik Kompany vandaag een 2de zegeAls trainer won Kompany in 11 wedstrijden slechts 1 keer van Club, dus dat ziet er statistisch gezien allemaal goed uit voor vanavond![]()