UEFA Champions League 2025-2026

Volgens mij was de VAR pizza aan het eten tijdens die penalty die toch héééééééééééél lichtjes contact was.

You win some, you lose some zeker.

Alles bij elkaar wel terecht verloren, maar de tegengoals waren wel echt vermijdbaar
Vind ik wel wat overdreven. Atalanta had ook geen grote kansen voor die gelijkmaker hoor. Ze kwamen zeker opzetten maar club liet dit wel toe om te kunnen counteren (wat ook niet goed uitdraaide). Die penalty heeft de boel serieus doen kantelen.

Mag trouwens hopen dat die Sandra niet te veel meer gaat spelen in dit soort wedstrijden. Om niet te zeggen helemaal niet meer.

Geeft om te beginnen daar een wansmakelijke pass en wat me nu dan pas opvalt is dat die de eerste paar seconden gewoon rustig blijft stappen richting de goal van Jackers ipv daar gewoon als een gek beginnen terug te spurten zoals je zou mogen verwachten ...

penalty was onterecht, maar op basis van die 2de helft verdient Brugge nu ook niet te winnen. ze zijn daar veel te laat in actie geschoten. ze hadden op hun eerste helft moeten verder bouwen, en de match vroeger beslissen.

Ik heb een beetje schrik dat we ons deze wedstrijd nog gaan beklagen op het einde van de league phase.
De komende wedstrijden zijn er alvast geen waar ik ons veel punten zie pakken..

Ik heb een beetje schrik dat we ons deze wedstrijd nog gaan beklagen op het einde van de league phase.
De komende wedstrijden zijn er alvast geen waar ik ons veel punten zie pakken..
Dat gevoel was er vorig jaar ook na de onnodige nederlagen tegen Dortmund en Milan. Je weet nooit waar er nog punten geraapt worden in deze format van de CL

Cisse Sandra in de basis bij Club. Een speler die vorig jaar meer niet dan wel speelde bij Excelsior in Nederland. Zeer benieuwd of die zijn niveau beetje kan opkrikken.
Bij deze weten we het. Het was slecht van Sandra. Zonde voor Club, nederlaag had niet gemoeten. Anderzijds geen drama. Je moet er van uitgaan dat je die laatste 2 matchen wint en dan heb je al 9 punten. Kan zomaar voldoende zijn.

Er is een (licht) contact en de ref fluit voor fout

Aangezien er contact is is er geen clear en obvious error in de beslissing van de ref (licht gefloten dat wel) zal de VAR nie tussenkomen zeker?

Of er was wel communicatie, maar de ref was zeker van zijn stuk?

Allesinds leep van de spits en overmoedig van Jackers. Frustrerend om die tegen te krijgen

Ja Jackers kan zich bewijzen de komende maanden. Ja ik blijf echt pissed, want ik denk als die penalty niet valt we hier gewoon winnen.

Terug
Bovenaan