schumi2003
Active member
Volgens mij was de VAR pizza aan het eten tijdens die penalty die toch héééééééééééél lichtjes contact was.
You win some, you lose some zeker.
You win some, you lose some zeker.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik wel wat overdreven. Atalanta had ook geen grote kansen voor die gelijkmaker hoor. Ze kwamen zeker opzetten maar club liet dit wel toe om te kunnen counteren (wat ook niet goed uitdraaide). Die penalty heeft de boel serieus doen kantelen.Alles bij elkaar wel terecht verloren, maar de tegengoals waren wel echt vermijdbaar
Dat gevoel was er vorig jaar ook na de onnodige nederlagen tegen Dortmund en Milan. Je weet nooit waar er nog punten geraapt worden in deze format van de CLIk heb een beetje schrik dat we ons deze wedstrijd nog gaan beklagen op het einde van de league phase.
De komende wedstrijden zijn er alvast geen waar ik ons veel punten zie pakken..
Bij deze weten we het. Het was slecht van Sandra. Zonde voor Club, nederlaag had niet gemoeten. Anderzijds geen drama. Je moet er van uitgaan dat je die laatste 2 matchen wint en dan heb je al 9 punten. Kan zomaar voldoende zijn.Cisse Sandra in de basis bij Club. Een speler die vorig jaar meer niet dan wel speelde bij Excelsior in Nederland. Zeer benieuwd of die zijn niveau beetje kan opkrikken.
Man, ik ben zo pissed. Als Heitinga niet eruit ligt na deze match, dan mag Kroes ook eruit vliegen. Schandalig is het.
Man, ik ben zo pissed. Als Heitinga niet eruit ligt na deze match, dan mag Kroes ook eruit vliegen. Schandalig is het.
Geen idee hoe hij in de spits zou spelenDie Paixao is geen slechte spits he?