UEFA Champions League 2025-2026

Haha Galatasaray, ga je zovéél geld uitgeven en word je in je eerste CL-wedstrijd absoluut belachelijk gemaakt :rofl:
L1KFKgN.png

150 miljoen aan transfers :laugh:

ja, nu Atalanta, Bayern en Barcelona... ik zou het straf vinden als we meer dan 0/9 gaan halen in die matchen, zeker aangezien de eerste 2 op verplaatsing zijn.
Tegen Bayern en Barca moet je in alle eerlijkheid vooral hopen dat je er niet te veel om de oren krijgt, daar ga je normaliter niets rapen. Het is geen schande om van Atalanta of Sporting te verliezen als Belgische club, maar gezien we tegen die eerste vorig jaar ook met 1-3 wonnen, moet je wel gewoon ambiëren om tegen die ploegen minstens een punt te pakken.

Marseille en Almaty moet je zeker kloppen, en dan kan een gelijkspel tegen Atalanta of Sporting al genoeg zijn om te overwinteren.

Tegen Bayern en Barca moet je in alle eerlijkheid vooral hopen dat je er niet te veel om de oren krijgt, daar ga je normaliter niets rapen. Het is geen schande om van Atalanta of Sporting te verliezen als Belgische club, maar gezien we tegen die eerste vorig jaar ook met 1-3 wonnen, moet je wel gewoon ambiëren om tegen die ploegen minstens een punt te pakken.

Marseille en Almaty moet je zeker kloppen, en dan kan een gelijkspel tegen Atalanta of Sporting al genoeg zijn om te overwinteren.
ja tuurlijk: we mogen ambitie hebben en moeten met de juiste mentaliteit het veld opgaan, maar als supporter moet je toch met je voetjes op de grond blijven hé -> zo'n match als gisteren eindigt enkel maar met zo'n score als de tegenstander niet top is, want op papier is Almaty de enige match die Club echt MOET winnen.

ja tuurlijk: we mogen ambitie hebben en moeten met de juiste mentaliteit het veld opgaan, maar als supporter moet je toch met je voetjes op de grond blijven hé -> zo'n match als gisteren eindigt enkel maar met zo'n score als de tegenstander niet top is, want op papier is Almaty de enige match die Club echt MOET winnen.
Pas op want sommige van je medesupporters hebben niet graag dat je zo'n dingen zegt.

Pas op want sommige van je medesupporters hebben niet graag dat je zo'n dingen zegt.
tja, je moet toch vaststellen dat de voorbije jaren Club wel zeer regelmatig een tegenstander gehad heeft in de CL die "niet top" was. Misschien moet de mogelijkheid ook eens overwogen worden dat deze ploegen niet top zijn omdat Club ze gewoon met momenten totaal domineert en de "offday" van de tegenstander gewoon een logisch gevolg is van de prestatie van Club i.p.v. andersom.

Monaco staat in Frankrijk ook gewoon met 9 punten uit 4 matchen op de 3e plek. Dat is in ieder geval beter dan de voorlopig stand van Brugge in de Belgische competitie. Geen enkele reden om aan te nemen dat Monaco dus in een slechtere periode zit dan Brugge.

ja, nu Atalanta, Bayern en Barcelona... ik zou het straf vinden als we meer dan 0/9 gaan halen in die matchen, zeker aangezien de eerste 2 op verplaatsing zijn.
Ik zet in op 4/9. Atalanta gaat er vol voor gaan, die willen wraak, dan is Club terug net als vorig seizoen heel goed in de omschakeling met de snelle flanken. Op Bayern of thuis tegen Barca hoop ik ook ergens een puntje te rapen.

In Europa klopt het plaatje gewoon altijd bij Hayen. In eigen land is dat wat anders. Zal wel aan de tegenstanders liggen die graag tegen het grote Brugge uitkomen, net zoals Brugge in de UCL graag tegen grote ploegen uitkomt.

Ik heb de match niet gezien, maar ben in AS.com het verslag aant lezen. Die slachten Monaco af ni normaal lol. Ik gooi hier de google translate even op, denk dat dit wel genietbaar is voor de Bruggefans hier
Het was het enige teken van karakter van Monaco, dat nog veel moet verbeteren als het zijn kwalificatie voor de volgende ronde niet in gevaar wil brengen. Brugge, een vrolijk team met duidelijke ideeën, zonder aarzelingen, met traditioneel direct voetbal, slachtte de rood-witten af in elke actie, in elke aanval, in elke tweede bal. In tien minuten was de wedstrijd beslist, een uitslag die eerder had moeten vallen gezien het enorme aantal kansen dat het creëerde.

De 1-0 werd gescoord door Tresoldi. De tweede, onmiddellijk daarna, was van Onyedika. En de derde, vlak voor rust, om het bloeden van de ineffectieve Monegaskische verdediging te vergroten, werd gescoord door Vanaken, die tien jaar jonger leek en zich ontpopte als een generaal op het middenveld van Brugge.

Ik blijf er bij, had die naar een Europese ploeg gegaan, die had daar nooit door de mand gevallen. Wel blij dat Vanaken nu in het algemeen door alle supporters hier gewaardeerd wordt, enkele jaren terug werd Vanaken vaak nog schamper over gedaan. Als die ooit stopt dan stopt er een legende van de JPL.

Ik blijf er bij, had die naar een Europese ploeg gegaan, die had daar nooit door de mand gevallen. Wel blij dat Vanaken nu in het algemeen door alle supporters hier gewaardeerd wordt, enkele jaren terug werd Vanaken vaak nog schamper over gedaan. Als die ooit stopt dan stopt er een legende van de JPL.
Die zit toch bij een Europese ploeg? :unsure:

We gaan het natuurlijk nooit weten, maar de Europese top lijkt me sowieso te hoog gegrepen voor Hans. In Duitsland zou die mss met een subtopper mee kunnen doen, maar denk dat hij een goede keuze heeft gemaakt om zijn loopbaan bij Brugge te blijven. Echt veel interesse is er volgens mij ook niet geweest in hem. Op West Ham na denk ik? Ook absoluut niks mis met zijn "volledige" loopbaan bij Brugge te blijven en daar de sterspeler te zijn natuurlijk.

Paar jaar geleden heeft Club toch ook gelijkgespeeld in Bernabéu. Okay, was veel geluk mee gemoeid maar een match tegen Bayern of Barca hoeft niet automatisch gelijk te staan aan een pak slaag krijgen.

Paar jaar geleden heeft Club toch ook gelijkgespeeld in Bernabéu. Okay, was veel geluk mee gemoeid maar een match tegen Bayern of Barca hoeft niet automatisch gelijk te staan aan een pak slaag krijgen.

Tegen Bayern en Barca 20 jaar geleden was het ook geen pak slaag en toen was Club nog een Europese dwerg. Ploegen als PSG of City zou ik meer schrik van hebben om slaag van te krijgen.
Het kan natuurlijk altijd dat je er 4-5 om je oren krijgt in die matchen, maar eens met een minder negatieve mindset naar zulke matchen kijken lijkt me ook wel wat.

Voor wie het allemaal eens wat verder wil bekijken dan opstellingen en resultaten.
Boeiend stuk alleszins over tactiek van de match tegen Chelsea.

Terug
Bovenaan