UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke match hebt gij gekeken?
Mignolet pakt nog 3 of 4 gemaakte goals hoor.

Ik vond City wel goed, maar niet verschroeiend qua tempo.
Op hun top, in grote matchen in de PL is het tempo x2.

Maar geen schande om van deze ploeg te verliezen. Als supporter doet dit wel pijn, maar als voetballiefhebber kan je er wel van genieten denk ik.
Doorgaans gaan niet alle kansen binnen natuurlijk. Die goal van Palmer bijvoorbeeld is eentje waar wat geluk mee gemoeid was.

Zij wisten elke kans echt om te zetten in een doelpoging. 4-5 goals maken is echt al wel verschroeiend uithalen.

Die goal van Hansje is meer geluk mee gemoeid hoor. Chance dat Vormer enkel er zijn grote teen kon tegen zetten & die perfect voor hans zijn voeten valt.
Elke kans om te zetten? :rofl:
Ik denk dat gij echt een andere match gezien hebt

Ik las op Twitter van iemand dat hij ook eerst werd uitgefloten door een deel van het publiek. Was dat zo?

En ook gefluit toen de spelers knielden?
Gefluit tegen De Bruyne heb ik niet gehoord. Echt applaus van het merendeel van het publiek bij zowel de opstelling als de vervanging. De Bruyne die ook applaudiseerde naar het volk toen hij op de bank ging zitten.

Bij het knielen was er jammer genoeg wel een groot deel die het nodig vond om te fluiten.

Wa is me dat hier bij atletico -
Liverpool 😅. Ik haat matchen tegen Atletico!
Haha idd, wat een match :p

Classic Atletico vooral, om er zo'n drama van te maken. En dan Simeone die op het einde naar binnen spurt om geen hand te moeten geven aan Klopp ofzo? :rofl:Wel sterke match van Carrasco, die was op een bepaald moment linksback bij balverlies, en spits in balbezit :crazy:

Voor mij als neutrale supporter wel entertainment allemaal.

Haha idd, wat een match :p

Classic Atletico vooral, om er zo'n drama van te maken. En dan Simeone die op het einde naar binnen spurt om geen hand te moeten geven aan Klopp ofzo? :rofl:Wel sterke match van Carrasco, die was op een bepaald moment linksback bij balverlies, en spits in balbezit :crazy:

Voor mij als neutrale supporter wel entertainment allemaal.

Amai ni, wat een drama Queens. In alle eerlijkheid zou ik de reserven spelen tegen hun op Anfield, daar komen ongelukken van.

Ja Simeone, das ne allardyce met budget hè 😅. Heel weinig klasse die man. Doet toch serieus goed om die een loer te draaien 😝

Ik las op Twitter van iemand dat hij ook eerst werd uitgefloten door een deel van het publiek. Was dat zo?

En ook gefluit toen de spelers knielden?
Op tv kwam het niet door als ze hem uitfloten dus zal een heel kleine minderheid geweest zijn, bij het knielen wel dik fluit concert. Voor mag dat knielen ook wel ophouden denk dat ze hun punt al lang gemaakt hebben.
En Club is ook al eerder rechts gezind dat is gewoon een feit.

Op tv kwam het niet door als ze hem uitfloten dus zal een heel kleine minderheid geweest zijn, bij het knielen wel dik fluit concert. Voor mag dat knielen ook wel ophouden denk dat ze hun punt al lang gemaakt hebben.
En Club is ook al eerder rechts gezind dat is gewoon een feit.
Tgohja, zoiets kan nooit genoeg awarenes krijgen imo. Mogen ze van mij gerust zeker nog even blijven doen. Dat mensen daar niet volop in meegaan kan ik inkomen, maar daar voor beginnen fluiten, vind ik nogal degoutant. Waarom fluiten die dan? Heeft weinig met rechts of links te maken voor mij.

Ajax :love: . Wat een match. Moest nog veel meer zijn. Dit had ik niet verwacht.
Proficiat! Hierdoor zie je dat Ajax nog een pak verder staat dan Club Brugge. Ze walsen door de groepsfase.

Club Brugge is geen schande om te verliezen tegen City. Maar het zal ze toch pijn doen om 90 minuten achter een ongrijpbare bal te moeten hollen. Klasse verschil tussen de echte Europese top is dus nog steeds zeer groot. En wat ze ook willen beweren, niet dicht te krijgen. Als je deze match ziet was PSG echt wel ondermaats op Brugge.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan