Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
T'is gewoon veel sneller voetbal dan die plastieken ploeg uit Parijs heDomme fout, 3 minuten voor de pauze.
Its Premier LeagueNatuurlijk, maar zo half blind om de grond gaan draaien is nooit slim. Ongeacht de ploegT'is gewoon veel sneller voetbal dan die plastieken ploeg uit Parijs heIts Premier League

Er zijn beelden genoeg hoor.Zorg dat er beelden zijn, identificeren en meteen abonnement afnemen

Was dat dan nodig? Nooit het idee gehad dat de club of de sups gingzn zweven hoor deze campagneVoetjes op de grond nu.
Ah, Dutch én Flemish. "Amai."
Romelu de polyglot.
Overal achter het doel krijg je steeds ne lap bier in uwe nek, ik weet niet of jij dat zo plezant zou vinden. Ze doen het bij een doelpunt, als de scheids fluit en ze zijn ontevreden en als de tegenstander scoort gooien ze naar die speler.Straf de individuen. Het is wat extreem dat duizenden mensen niet met hun pintje naar de match zouden kunnen kijken omdat er een tiental mongolen tussen het publiek zitten.
Ik snap absoluut dat dat niet leuk is. Begrijp me niet verkeerd, ik ben er ook geen fan van. Mijn grootste probleem is vooral het gooien van bier naar spelers, dat is gewoon enorm onrespectvol. Dat er eens een biertje vliegt tijdens het juichen, ik snap absoluut dat dat niet leuk is om dan over u te krijgen.Overal achter het doel krijg je steeds ne lap bier in uwe nek, ik weet niet of jij dat zo plezant zou vinden. Ze doen het bij een doelpunt, als de scheids fluit en ze zijn ontevreden en als de tegenstander scoort gooien ze naar die speler.
T’is Sarr, en niet ‘Saar’
Romelu de polyglot.
Ze zijn Kinderbueno's vergetenAh, Dutch én Flemish. "Amai."
Ah, Dutch én Flemish. "Amai."