UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel sterk van Brugge. Ze durven druk zetten en dat zijn die ploegen precies niet gewoon. Ook het veldvoetbal is mooi. Daarnaast is het ook niet dat ze amper kansen krijgen en dat Mignolet de ene na de andere redding moet doen. Gewoon verdiend dus. Het helpt wel dat dat PSG een arrogante ploeg is en dat Leipzig niet in beste doen is, maar dat hebt ge gewoon nodig als Belgische club met een veel kleiner budget. Knap.

Slechte verliezer die Ancelotti. Enige reden waarom die zo zitten te zeiken is omdat ze verliezen van fucking Sheriff Tiraspol in eigen huis. En de refs hebben een lichte penalty in voordeel v. Real gefloten.
Slechte verliezer? Als je Carlo kent dan weet je dondersgoed dat het allesbehalve een slechte verliezer is. Dit is werkelijk de eerste keer dat ik 'm betrap op het geven van commentaar op de spelleiding en dan gaat het nog niet eens over een spelfase zelf. Ik heb de beelden gezien en God weet om welke reden hij daarvoor geel moest krijgen, beetje logische reactie dan denk ik.

Ik vond het straf dat oa Haidara niet startten bij RB. Wat die bracht in de 2e helft :oink:
Goh, je weet niet of die dat ook doet vanaf minuut 1. Er zijn zo spelers die je precies enkel/beter kan gebruiken als sub omdat die dan die impact hebben, maar wanneer je die laat starten telkens (of zo goed als) onzichtbaar zijn.

Er valt veel te zeggen over het niveau van de Belgische scheidsrechters maar zo'n reacties zijn minsten even ondermaats. Je zou natuurlijk voor minder slecht gezind zijn als je miljarden ploeg verliest van van een ploeg uit Moldavië.
Het gaat hem ook niet over de spelleiding of wedstrijdfases, maar om het feit dat onze refs blijkbaar een totaal gebrek aan respect hebben.

Ben echt content met e 4/6 en vooral de manier waarop tegen PSG waren we doorgaans de betere ploeg met beetje geluk kon je daar winnen ( die grote kans van hendry )
Gisteren leipzig bij momenten veel kansen gekregen met aanvallend voetbal, tweede helft was natuurlijk pak minder maar al bij al niet veel weggegeven, die fase met mignolet zie ik wel andere scheidsrechters een penalty voor geven raakt de bal wel maar heeft ook de speler vol mee.

3-0. Einde Koeman stilaan denk ik.
Koeman mag van mij part zeker blijven aanmodderen, maar gaat een andere coach het beter doen vraag ik me af? Laporta heeft onlangs nog opgeroepen naar de fans om geduld te hebben, dan lijkt het me verkeerd als je dan zelf je coach gaat buiten gooien. Plus dat kost weer een hoop centen en prijzen pakken gaan ze toch niet doen dit seizoen.

Uiteindelijk kan Koeman er ook vrij weinig aan doen dat hij het met spelers als Luuk de Jong moet doen, die trouwens altijd de 1-1 moest maken.

Tjah. Bijzonder zwak. Niet meer niet minder. En Lukaku, tjah, die ene kans die hij kreeg trapt hij over... Bijzonder jammer. Het goede gevoel dat ik had na de seizoensstart & de komst van Lukaku is eigenlijk zo goed als volledig weg. Niet zozeer omdat we verliezen, maar vooral de manier waarop, 2 matchen (zo goed als) kansloos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan