Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zijn daar knettergekNederlandse voetbalbond ziet toename agressie na corona: "Nu al meer stadionverboden dan normaal
Het begon eigenlijk al eerder dit jaar, toen er in de NBA weer supporters werden toegelaten. En zelfs daar opeens met bier werd gesmeten. Iets dat daar normaal niet vaak gebeurt.Nederlandse voetbalbond ziet toename agressie na corona: "Nu al meer stadionverboden dan normaal" https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/1...lbond-ziet-toename-incidenten-na-corona-nu-a/
Het is dus zeker niet alleen in België
en daarvoor een voetbalploeg gebruikt als loos excuus voor uw wandaden. Het zou echt elke voetbalploeg kunnen zijn voor sommige van die amokmakers. Als er maar keet geschopt kan worden.Hoe triestig moet uw leven trouwens zijn als dat het enige is waarvoor je leeft? Amok maken en onschuldige mensen aanvallenin de naam van uw voetbalploeg.
Volgens mij gewoon frustraties die er uitkomen door Corona er in het algemeen veel meer agressie jammer genoeg.Het begon eigenlijk al eerder dit jaar, toen er in de NBA weer supporters werden toegelaten. En zelfs daar opeens met bier werd gesmeten. Iets dat daar normaal niet vaak gebeurt.
Verklaar mij gerust ook knettergek maar ik vind dat er een enorm verschil is tussen dit:Ze zijn daar knettergek
En dit:

Ik vind pyro ook cool om te zien, maar het is heel gevaarlijk. Voor mij moeten ze dat gecontroleerd laten gebeuren vb mensen voor de tribune. Mijn broer heeft ooit eens zo eene afgestoken in mijn tuin om dat eens te tonen en zo een hitte dat da geeft, kan mij voorstellen als mensen dat dan weg gooien en iemand krijgt dat op zijn lichaam....Verklaar mij gerust ook knettergek maar ik vind dat er een enorm verschil is tussen dit:
En dit:
Het ene ben ik namelijk wel fan van, het andere uiteraard niet. Deze pyro was voor de match en in een vak waar je volgens mij wel weet dat het gaat gebeuren (en waar je dus niet in moet gaan staan met een nieuwe dure trui en al zeker niet met je zoon van 8 bv)
En sorry maar het zag er geweldig uit. Dat Dortmund hem dan beantwoord door hetzelfde te doen op kleinere schaal vanuit het uitvak maakt het gewoon af.
Er zullen er hier dit ook wel veroordelen maar soit, ik vind het cool![]()
Een wapen is dat ook niet. Het is gewoon een feit dat het niet alleen gebruikt wordt voor de sfeer maar dat het achteraf op het veld beland, of in de nek van iemand voor hun.Pyro in een stadion is voor mij iets dat NOOIT mag verdwijnen. Niets is sfeervoller dan een stadion met pyro en gezangen. Daar verbleekt echt elke andere sfeer zonder pyro tegen. En het is ook echt absoluut niet gevaarlijk als je gewoon meer dan één hersencel gebruikt. Werk met bengaals vuur en geen vuurpijlen of bommetjes, gooi het niet weg vooraleer het op is en leg het na het einde neer en gooi het niet zomaar voor u op het veld. Simpele regels en dan is het ongevaarlijk.
De UEFA lijkt trouwens open te staan voor een legalisering onder voorwaarden, maar wat die zijn wordt nog over onderhandeld. In Noorwegen werken ze zo overigens met koud Bengaals vuur en wordt dat in samenspraak met de brandweer gedaan door specifiek aangeduide personen.
Waar een wil is, is een weg. Maar pyro voor eeuwig uit het stadion zou toch weer een zoveelste klap zijn binnen hoe mooi voetbal kan zijn en dat dan puur omdat er niet positief gedacht wordt maar men enkel repressie wil.
Een wapen is dat ook niet. Het is gewoon een feit dat het niet alleen gebruikt wordt voor de sfeer maar dat het achteraf op het veld beland, of in de nek van iemand voor hun.
Waarom?De ajax tifo was ook op (of over) het randje
![]()
referentie naar de oorlog, vandaar.Waarom?