UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een gedoe over het al dan niet starten van Ruud Vormer vanavond. Frank Raes gisteren in ET: "Ja jongens, morgen Club-City en de hamvraag is natuurlijk of Vormer gaat starten ja of nee". Neen, Frank. Dat maak jij er van. Sporza komt met een artikel waarin ze drie 'kenners' hun licht laten schijnen over de kwestie. Rik Verheye komt dan met het argument af dat Vormer moet starten omdat "invallen in zo'n match veel moeilijker is". :confused:

Jongens toch. 't Is toch vrij simpel niet? We hebben 4 op 6 gepakt met Balanta-Rits-Vanaken. Waarom zou je dat dan in hemelsnaam ineens gaan veranderen?

Neen. Vormer moet niet starten in de CL, zeker niet na de prestaties tegen PSG/RBL.
Zijn meerwaarde zit hem net nog in de JPL in matchen tegen Kortrijk en co.

Laatst bewerkt:
Wat een gedoe over het al dan niet starten van Ruud Vormer vanavond. Frank Raes gisteren in ET: "Ja jongens, morgen Club-City en de hamvraag is natuurlijk of Vormer gaat starten ja of nee". Neen, Frank. Dat maak jij er van. Sporza komt met een artikel waarin ze drie 'kenners' hun licht laten schijnen over de kwestie. Rik Verheye komt dan met het argument af dat Vormer moet starten omdat "invallen in zo'n match veel moeilijker is". :confused:

Jongens toch. 't Is toch vrij simpel niet? We hebben 4 op 6 gepakt met Balanta-Rits-Vanaken. Waarom zou je dat dan in hemelsnaam ineens gaan veranderen?
Polemiek creëren voor clicks!

Polemiek creëren voor clicks!
Dit dus, dat is een spelletje van de media als het bij een bepaalde club goed gaat toch wat onrust proberen stoken. Het item Vormer is echt niet zo groot wat de pers ervan maakt.
En natuurlijk wil vormer altijd spelen is een winnaar en top sport man, vorig seizoen heeft Clement er Vanaken er ook uitgezet op een bepaald moment.

Ik ben benieuwd wat Ajax tegen Dortmund op de mat kan leggen. Zou mooi zijn om thuis de overwinning te pakken. Het is mogelijk, maar Dortmund, met Haaland, is toch lichtjes favoriet voor mij.

Ik ben benieuwd wat Ajax tegen Dortmund op de mat kan leggen. Zou mooi zijn om thuis de overwinning te pakken. Het is mogelijk, maar Dortmund, met Haaland, is toch lichtjes favoriet voor mij.
Ik vind Dortmund al jaren een ploeg die lastig in te schatten valt. Die spelen soms absolute non-wedstrijden om dan de volgende wedstrijd een fenomenale prestatie af te leggen bij wijze van spreken.

Het zal me niet verbazen mocht Ajax straks 3-0 winnen, maar omgekeerd evenzeer.

Ik vind Dortmund al jaren een ploeg die lastig in te schatten valt. Die spelen soms absolute non-wedstrijden om dan de volgende wedstrijd een fenomenale prestatie af te leggen bij wijze van spreken.

Het zal me niet verbazen mocht Ajax straks 3-0 winnen, maar omgekeerd evenzeer.
Dat klopt. Het kan alle kanten op. Ben benieuwd wat het gaat geven.

Denk niet dat we iets gaan rapen vanavond, City is veel meer een ploeg dan PSG. En het wel van moeten voor city dus zullen het niet licht opnemen vrees ik.

Tegen PSG maakte Club ook geen schijn van kans, tegen Leipzig ging Club ook niets klaarspelen. Ik blijf er alvast positief over.

Ik zie Club vanavond met de voeten op de grond gezet worden. Sorry boys.
Kan zijn idd. Maar ik dacht dat tegen Leipzig ook al. En tegen PSG verwachtte men ook een afstraffing. Het is dus gewoon moeilijk te voorspellen, al is de kans op (zwaar) verlies wellicht groter dan de kans op een nieuwe stunt.

Maar toch geloof ik erin :clap:

Je voelt wel al meteen dat dit een ander paar mouwen gaat zijn. Hoe die linies in elkaar schuiven, heel moeilijk om daar de bal uit weg te halen en om te schakelen, wat net de sterkte van Club moet zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan