UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Absoluut. Ik heb de eerste helft niet kunnen zien helaas, maar in de 2de helft zakten ze wel weg. Een goal van Besiktas onterecht afgekeurd en vooral heel nonchalant gespeeld. Maar al bij al weer de 0 gehouden en aan kop van de groep. Dortmund zal de echte krachtmeting worden.
Ajax doet het laatste jaren toch steeds heel goed Europees. Op dat vlak staan ze nog wel een pak verder dan Club Brugge. Bij onze ploegen is het uniek om eens te kunnen winnen in CL voorlopig. Ajax gaat toch steeds door naar de volgende ronde. Mooi. Dortmund worden echt wedstrijden

Ajax doet het laatste jaren toch steeds heel goed Europees. Op dat vlak staan ze nog wel een pak verder dan Club Brugge. Bij onze ploegen is het uniek om eens te kunnen winnen in CL voorlopig. Ajax gaat toch steeds door naar de volgende ronde. Mooi. Dortmund worden echt wedstrijden
Overwinteren he. Echt door in de CL was vooral het seizoen 18/19. Daarvoor en daarna overwinteren in de EL (als ik het goed heb). Maar dit jaar moet het zeker lukken.

Kben wel akkoord, het is meer te aanvaarden, maar toch.
Ik vind het wel grappig dat mensen dat een plastieken ploeg vinden. Een ploeg die geen zotte bedragen uitgeeft en volop inzet op scouting, ontwikkeling, etc. De echte plastieken ploegen zijn net PSG, City en de hele hoop.

Allemaal mooi en wel maar het bestaan en de structuur van RB Leipzig is wel een aanslag op de Duitse voetbalcultuur van fan ownership. Mogen zo snel mogelijk terug de grond in van mij.
Tjah, Bayer & VW mogen dan wel die uitzondering hebben? Mag dan wel "historisch gegroeid" zijn omdat het fabriekteams waren, ze blijven ook geen fan ownership hebben. Hoffenheim zit ook al met een uitzondering. Imo is het mooi dat er ook eens een ploeg van Oost-Duitsland de weg naar boven heeft gevonden en hebben de mensen van Leipzig en omgeving ze al lang in de armen gesloten.

Laatst bewerkt:
Als je de fout van De Bruyne ziet .. Europees is dit gewoon geel voor zwel ref als VAR. Dan is die rode kaart van Anderlecht zondag helemaal niet te begrijpen. Dit van De Bruyne leek me echt veel erger. In België krijgt die weken aan zijn broek.

Proficiat Club. Ik heb grote ogen getrokken in die eerste helft. Tweede helft goed volgehouden en als Lang daar een centimer later vertrekt maak je het nog af. In die latere kans moet hij wel altijd zijn bal af geven maar soit, geen erg!

Trouwens niet om te stoken maar als je het laatste kwartier van Club zag mag iedereen die liep te sakkeren op het tijdgerek van OHL wel rustig gaan zitten en zwijgen he ;)

Indrukwekkende prestatie van Brugge. En blij dat een Belgische club zo zelfverzekerd aan de aftrap wil gaan staan ipv het teveel angsthazengedoe van het verleden. Hopelijk overwinteren ze.

lol
Kan bijna niet anders. Die gaan hun niveau niet ineens opkrikken als ze Europees mogen fluiten. Die Vandendriesche zijn wedstrijden dit jaar roepen ook telkens vraagtekens op.

lol
Slechte verliezer die Ancelotti. Enige reden waarom die zo zitten te zeiken is omdat ze verliezen van fucking Sheriff Tiraspol in eigen huis. En de refs hebben een lichte penalty in voordeel v. Real gefloten.

lol

Er valt veel te zeggen over het niveau van de Belgische scheidsrechters maar zo'n reacties zijn minsten even ondermaats. Je zou natuurlijk voor minder slecht gezind zijn als je miljarden ploeg verliest van van een ploeg uit Moldavië.

Heerlijk ook gewoon tegen zo'n plastieken ploeg, daar kan ik nog extra van genieten.
Goh, ergens wel en ergens niet he. Het is er ergens tussen, de echte kutploegen die van niks naar alles zijn gegaan zijn eerder PSG en City, die gun ik echt niks. Leipzig heeft ook geld, maar lijkt dat wel beter te besteden (jeugd, infrastructuur, ...) en minder gewoon elk jaar 500mil te spenderen.
Was toch ook gewoon rood?
Idd, was zuiver rood.

Er valt veel te zeggen over het niveau van de Belgische scheidsrechters maar zo'n reacties zijn minsten even ondermaats. Je zou natuurlijk voor minder slecht gezind zijn als je miljarden ploeg verliest van van een ploeg uit Moldavië.

Zelfs niet zomaar Moldavie, maar gewoon Transnistrie

FAb8fgIX0Aoxv3p

Als ze nog 1 keer winnen, dan komt Inter waarschijnlijk enorm in de problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan