Niet de intentie, maar je kan ook rood hebben zonder de intentie tw hebben iemand te blesseren of zo een fout te doen. Wel voet vooruit gestrekt been natuurlijk.Wou toch echt wel de bal trappen denk ik?
Ziet er natuurlijk vies uit in de replay.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet de intentie, maar je kan ook rood hebben zonder de intentie tw hebben iemand te blesseren of zo een fout te doen. Wel voet vooruit gestrekt been natuurlijk.Wou toch echt wel de bal trappen denk ik?
Ziet er natuurlijk vies uit in de replay.
Welkr pipo maakt er nu reclame voor een ps5 op de borden van dat stadion in Leipzig. De meesten die hem willen hebben er geen omdat de winkels er nauwelijks in aanbod hebben. Onnozelaars

Weer gaat Vinicius tegen de vlakte na een duel met Costanza en Addo. Visser gaat een kijkje nemen op het beeldscherm. Dit is opnieuw zeer licht
Vinicius krijgt de strafschop mee. Het is best licht, maar Benzema mag wel aanleggen
Visser leest intussen Ancelotti even de levieten en duwt hem ook een geel karton onder de neus
Kan je de ploeg gewoon bij naam noemen?1-1 nu offsidegoal moldavie
Of nog erger, een vocht -laten we dat nu aub geen bier noemen- als Heineken in een match tussen een Duitse en een Belgische club. Als er nu twee zichzelfrespecterende bierlanden zijn...Welkr pipo maakt er nu reclame voor een ps5 op de borden van dat stadion in Leipzig. De meesten die hem willen hebben er geen omdat de winkels er nauwelijks in aanbod hebben. Onnozelaars
Ja sheriffKan je de ploeg gewoon bij naam noemen?
ik twijfel toch ook wel ferm hieraan, benieuwd of ze de lijn nog gaan tonenLeek me toch net niet buitenspel en dus twijfel in het voordeel van de aanvaller?
?Corrupte uefa. Grote ploegen moeten weer winnen...
Wel heel lichte penaltyfout gefloten in voordeel real. En die twijfelachtige buitenspelgoal maar ik heb geen herhaling gezien. Was dat nu buitenspel of niet