Action PC PS5 XBOX Star Wars Outlaws

Jersy

Active member
Crowdfunder FE
swo.png


release: TBA 2024
genre: action-adventure, open-world
dev: Ubisoft Massive

Van de makers van The Division. Volledig singleplayer.

Experience the first-ever open world Star Wars™ game, set between the events ofThe Empire Strikes Back and Return of the Jedi. Explore distinct planets across the galaxy, both iconic and new. Risk it all as Kay Vess, an emerging scoundrel seeking freedom and the means to start a new life, along with her companion Nix. Fight, steal, and outwit your way through the galaxy’s crime syndicates as you join the galaxy’s most wanted.

 
divison 2 was wel nog deftig vond ik, dus ik zie deze wel zitten :)
ze hebben lucasfilm games blijkbaar voor een reden teruggebracht
 
Ze zouden blijkbaar wel aan een rerelease werken van KOTOR-games. Ik zie het nut er niet echt van in. Het leent zich al niet perfect voor consoles. Een echte HD remake (de 'fan'-made mods zijn wat te tijdsintentief imo) zouden veel mensen wel zien zitten denk ik.
 
Zopas aangekondigd als "Star Wars Outlaws". 2024.

Experience the first-ever open world Star Wars™ game, set between the events ofThe Empire Strikes Back and Return of the Jedi. Explore distinct planets across the galaxy, both iconic and new. Risk it all as Kay Vess, an emerging scoundrel seeking freedom and the means to start a new life, along with her companion Nix. Fight, steal, and outwit your way through the galaxy’s crime syndicates as you join the galaxy’s most wanted.

 
Ziet er me zeer leuk uit, maar wat is dat tegenwoordig met die gfx van character models. Dat haar en dat jasje, zo pixalated dat stoorde mij in Jedi survivor en zelf in RE4 ook heel hard, maar dat valt mij nu steeds meer en meer op dat dat bij veel games zo is.
 
Ben ik de enige die al die open world games kotsbeu is? Voor de zoveelste keer "fetch some herbs" of "kill the bandit camp" to unlock the next part of the map :sick: Star Wars zou zich zo lenen voor eenstory driven single player shooter.
 
Ben ik de enige die al die open world games kotsbeu is? Voor de zoveelste keer "fetch some herbs" of "kill the bandit camp" to unlock the next part of the map :sick: Star Wars zou zich zo lenen voor eenstory driven single player shooter.
Yup, vreselijk vind ik ze.
Doe mij maar een lineair spel van zo'n 15 uur. Daar wil ik nog tijd voor maken.

Al die games die 50 uur en meer vragen, daar zie ik tegen op om zelfs aan te beginnen
 
Yup, vreselijk vind ik ze.
Doe mij maar een lineair spel van zo'n 15 uur. Daar wil ik nog tijd voor maken.

Al die games die 50 uur en meer vragen, daar zie ik tegen op om zelfs aan te beginnen
De speelduur maakt me minder uit, het voelt gewoon allemaal zo copy/paste uit. Of je nu far cry, assasin's creed of deze gaat spelen. Same shit different name.
 
Ik heb ook de energie niet meer voor die open world games, en heb het al enkele jaren wat gehad met Star Wars (de nieuwe trilogie, Mandalorian, ... allemaal flauwe rommel) ... maar deze trailer doet mij toch wel énorm veel zin krijgen.
 
Als je open world games beu bent, maar van actie games houdt, zou ik zeker de FF 16 demo checken. Actie/gameplay is top, voice acting/ dialogen top, soundtrack top, storytelling top... Echt een must buy, je moet geen andere final fantasy gespeeld hebben, je moet geen RPG freak zijn,... Ik zelf merk ook dat ik de energie/tijd niet meer heb voor open wereld games. Tenzij het niveau van rdr 2 ofzo is. Maar ik moet wel zeggen dat deze star wars game er zeer goed uitziet. Maar idd, zo gigantisch groot, pfff. Sommige willen dat juist, maar geef mij maar een meer compacte, zeer sterke ervaring...
 
Ben ik de enige die al die open world games kotsbeu is? Voor de zoveelste keer "fetch some herbs" of "kill the bandit camp" to unlock the next part of the map :sick: Star Wars zou zich zo lenen voor eenstory driven single player shooter.
Ik vind open world zalig :shy:
Ideaal om u in te leven


Het moet natuurlijk wel goed uitgewerkt zijn. Rdr2 vond ik echt zalig, al had daar ook een meer basebuilding concept in mogen zitten voor mij :unsure:
 
De speelduur maakt me minder uit, het voelt gewoon allemaal zo copy/paste uit. Of je nu far cry, assasin's creed of deze gaat spelen. Same shit different name.
True. Ik hoop dat ook Ubisoft zich hier wat van bewust is geworden. Maar aangezien generische open-worlds nog steeds een groot publiek vinden, I don't know. Ik ga wat afwachten denk ik.
Het ziet er alleszins wel mooi uit ja.
 
Terug
Bovenaan