Netwerk Ubiquiti uniFi AP AC PRO

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
Zondag 9 mei 20h

Avi

Well-known member
Crowdfunder FE
iTrader: 100% (1/1)
Algemene informatie/specificaties
Ubiquiti AP
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Regio Leuven
Minimumprijs 70 euro

cAqKDqH.png
 
Reden van verkoop ?
Ik zie dat je geen factuur of garantie meer erbij hebt, maar heb je wel foto's vd staat van het toestel en zit alles van montage materiaal er nog bij ?
 
Reden van verkoop ?
Ik zie dat je geen factuur of garantie meer erbij hebt, maar heb je wel foto's vd staat van het toestel en zit alles van montage materiaal er nog bij ?

Ik ben in onze nieuwbouw overgeschakeld naar volledig MikroTik, en dan werken die eigen MT AP's beter samen dankzij capsman.

Ik zal straks een foto posten en kijken of ik het montagemateriaal hier nog in een verhuis doos kan vinden
 
Reden van verkoop ?
Ik zie dat je geen factuur of garantie meer erbij hebt, maar heb je wel foto's vd staat van het toestel en zit alles van montage materiaal er nog bij ?

Foto's van de AP zelf en montagemateriaal kan je hier terugvinden. Oorspronkelijk komt hij met een AC/DC-to-POE transformator. Ik heb die nog wel liggen maar daarvoor moet ik effectief in onze resterende verhuisdozen gaan spitten. Als je zegt dat jij die effectief nodig hebt wegens geen eigen POE switch wil ik dat nog doen, maar dan moet ik wel weten dat hij onder die voorwaarde effectief ook verkocht is.

 
Wel ik heb nog exact 1 poort POE vrij dus ik zou em liever nemen met de injector erbij.
Dan heb ik nog wat ruimte naar de toekomst.
Dus ik bied je 70 als je even die injector kan zoeken in 1 van je dozen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan