Netwerk Ubiquiti - Edgerouter ER-4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
01/05/2022 18:00

DicE

New member
iTrader: 100% (24/24)
Algemene informatie/specificaties
EdgeRouter 4 (model ER-4) + Rack Mount kit in originele verpakking met alle accessoires. Meeneemprijs : €120
EdgeSwitch 16 (model ES-16-150) : 2x GBps SFP ports + 16x rj45 PoE ports Layer 2 switch met layer 3 routing capabilities : * VERKOCHT *
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Schelle
Eerste keer sinds 9lives dat ik nog eens iets verkoop. hopelijk beetje conform the nieuwe regels 🤞

Ik verkoop mijn vorige router en switch van het merk Ubiquiti.
Er is niets mis mee maar ik heb me een Dream Machine aangekocht ter vervanging omdat ik ook een videobel wil gebruiken op termijn, dus dit mag weg.
Super gear voor de thuis gebruiker dit wat meer wil kunnen dan met de gemiddelde broadband router... mooie web interface of CLI configuratie naar wens.

ER-4 Edgerouter 4 linkje naar Ubiquiti store specs : Heeft hier ongeveer 2 jaar dienst gedaan. Steeds in goed geventileerde 19inch rack. Stofvrij.

edit : EdgeSwitch verkocht. Router nog nog beschikbaar.

Heb wat foto's op men onedrive gedeeld. link naar foto's
Factuur nog beschikbaar maar garantie verlopen sinds november 2021
 
Laatst bewerkt:
ik bied je meeneem voor de EdgeSwitch 16. Wil je ook verzenden? ophalen kan potentieel wel een tijdje duren anders..
 
Laatst bewerkt:
ik bied je meeneem voor de EdgeSwitch 16. Wil je ook verzenden? ophalen kan potentieel wel een tijdje duren anders..
Ik kan verzenden op jou kosten. Gaat wel onderneming zijn om een goede doos te vinden en genoeg beschermingsmateriaal.
Van waar ben je? misschien kom ik al eens in die buurt
 
Ze hebben dat precies liever niet.
Alternatief: op zondag 8 mei ben ik van s middags tot ongeveer 15u in Gent De Pinte. Dat is ongeveer halverwege als je zo lang kan wachten. Anders zoek ik voor naar een doos voor de verzending 😉
 
Op weekends afspreken kan ik niet :) dus ofwel verzend je of ik kom naar schelle af tijdens de week. dit lijkt me de beste opties :)
ok ok ... ik keek al eens rond maar het was hier van de week oud papier dus een goeie doos heb ik momenteel niet. ik ben wel heel de week thuis in principe (werk van thuis) dus ik zal je mijn adres pm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan