Triangle Strategy

RPG PC SWITCH Triangle Strategy

Coolguy

Well-known member
triangle.png


release: 4 maart 2022
genre: RPG
dev: Artdink

Van de producer van Octopath Traveler en Bravely Default.

Strategically command a group of warriors after being entangled in a surging conflict between three nations. Key choices you make will influence the story and outcome of this grand conflict. The stunning HD-2D visual style blends 3D environments and modern effects with pixel-art characters and details.

 
Heeft nu een demo.

Begin your journey with the Prologue Demo​

Play from the beginning through Chapter 3—and experience your first Scales of Conviction vote—with the free Prologue Demo. Your progress carries over to the full game, once purchased.

This demo (and full game) includes several gameplay and presentation adjustments that were requested in player surveys after the Debut Demo.

Download now
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Net de demo (hoofdstuk 1 - 3 uitgespeeld) en alle characters gegrind.

Laat het volledige spel maar afkomen :)

In hoofdstuk 3 is al een eerste divergent path die waarschijnlijk een tweede playthrough nodig maakt om alles te zien.
 
Laatst bewerkt:
Nog geen enkel review terug te vinden op Metacritic.

Japanse review in Famitsu was wel lovend: 8/9/9/9 = 35/40 = 87.5%
 
Jawadde - na 45u de eerste playthrough gedaan.

Ik heb de campaign path tree eens bekeken en er zijn er nog 2 + een true ending (golden route)

NG+ gestart en de volgende playthroughs zullen zo lang niet duren omdat ik alle reeds geziene cutscenes zal skippen.

Leuk spel! :crazy: :shy:
 
Ik wil deze ook binnenhalen, maar ik heb momenteel niet veel tijd om te gamen. Deze zomer wel 1,5 maand vakantie, dus vermoedelijk komt die dan wel binnen. Ik kijk er naar uit!
 
Ondertussen toch al een 15 tal uur in kunnen pompen. Ideaal spel om te combineren met een pasgeboren baby. Spel is idd soms wat story heavy, maar mij stoort dat totaal niet. De combat is niet altijd even simpel, maar ben dan ook maar een leek in het genre.
 
Is het dan zo een gemakkelijke pick-up and play? Want dat zou wel heel gemakkelijk zijn dan voor mijn huidige situatie.

Combat is turn based dus daar zit geen haast bij. Het story gedeelte zet ik naargelang de situatie op ‘auto’ (dialogen spelen automatisch af) of manueel. Ik speel deze soms echt letterlijk tussen de soep en de patatten (en pampers, veel pampers).
 
Terug
Bovenaan