Trek to Yomi

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Trek to Yomi

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
yomi.png


release: 5 mei 2022
genre: sidescroller
dev: Flying Wild Hog

Geïnspireerd door oude samoeraifilms.

As a vow to his dying Master, the young swordsman Hiroki is sworn to protect his town and the people he loves against all threats. Faced with tragedy and bound to duty, the lone samurai must voyage beyond life and death to confront himself and decide his path forward.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Visueel echt een hele knappe game.

Wel al veel reacties "Tsushima 2D", maar dat mogen ze als een compliment zien vind ik.
 
Wel al veel reacties "Tsushima 2D", maar dat mogen ze als een compliment zien vind ik.
Dat is omdat veel mensen niks anders kennen dan Tsushima in deze setting en altijd alles met iets anders willen vergelijken. De eerste beelden deden mij meer aan Onimusha denken dan GoTs, ook al is het hier met mensen en niet met demon's. Kweet niet waarom ik de link legde, mss door de vaste camera standpunten van Onimusha destijds en deze 2d omgevingen.
 
Net begonnen (staat op gamepass).
Zeer mooie art stijl, gameplay is wel repetitief
Kan mss nog wel veranderen later in de game
 
De sfeer is inderdaad magnifiek. Afwachten of het genoeg diepgang zal hebben.
 
Iemand die zijn bevindingen wil delen?
Ben deze op series x aan t spelen, veel knoppen combinaties om te onthouden.
Beeld is wel mooi, bij momenten frustrerend,eindbazen.
Enkel dat Japans gezever ,ganse tijd ondertiteling lezen. Stond een optie om het in Engels te zetten ,maar doet niks nog steeds Japans.
Niet slecht ,ook niet overdreven goed.
Goed om is een uurtje tussendoor te spelen.
 
Zo een game zou zelfs nooit in het Engels gespeeld mogen worden. Het is een ode aan de Japanse samuraifilms. Ik zou bewust als ontwikkelaar geen Engelse dub voorzien.
 
Zo een game zou zelfs nooit in het Engels gespeeld mogen worden. Het is een ode aan de Japanse samuraifilms. Ik zou bewust als ontwikkelaar geen Engelse dub voorzien.
Tis zo, alle games die regio specifiek zijn probeer ik altijd zo te spelen. Sifu, Sekiro, Ghost of Tsushima ( jammer van die lip sync op ps4 ) en ook dit speel ik in het Japans. Dat geeft mij echt veel meer dat gevoel dat het klopt.
 
Review:

 
Terug
Bovenaan