Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Hans Moleman

Well-known member
Brecht Dejaeghere wordt volgens Franse geruchten bij Anderlecht genoemd.

Laat ons hopen dat dit een fabeltje is.

Onze Benito Raman voor het middenveld ...
 
  • Leuk
Waarderingen: derp
Zou een miscast zijn voor beide kanten. Hij is nu de man bij Toulouse na de bekerwinst. Van Den Boomen is naar Ajax dus direct vrezen voor zijn plaats hoeft ie niet te doen én hij is zeker van Europees voetbal (of zat daar nog een haartje in de boter door het eigenaarschap van die club?)
 
Zijn contract loopt af, dus is zonder transfersom op te pikken. Ik zou hem nog niet afschrijven, lijkt me voor elke ploeg in het linkerrijtje minstens een versterking in de breedte.
 
Stassin gaat normaal naar Westerlo. Dat snap ik niet goed waarom die geen kansen gaat krijgen. 4 jaar ineens bij Westerlo. Doet Westerlo een goede zaak mee
 
Nochtans een gigantisch gebrek aan voetbalkennis op de club. Dus kunnen we alleen blij zijn met iedereen die dat wel heeft.
Ja het is alleen zo dat er telkens position switchen zijn in die stoelen. En het alleen maar bergen geld kost om ze telkens te ontslaan. Met de oprotpremies van al die mensen de laatste 5 jaren zou ik nooit meer moeten gaan werken denk ik. Dit spelletje blijft maar duren.
 
Wist ze er toch goed in te leggen bij een ploeg als Eupen en is transfervrij, dus prijs/kwaliteit zou dit imo geen slechte transfer zijn, maar het zegt inderdaad wel wat over het niveau waar we volk moeten gaan zoeken.
 
Anderlecht zou in gesprek zijn met Prevljak van Eupen. Dat gaat de vijver zijn waarin we gaan vissen. Degradatiekandidaten in België
Als doublure van onze echte spits ok , legt ze er toch wel vrij gemakkelijk in als hij deftig aanvoer krijgt , nu nog Amuzu leren voorzetten
Btw 99 matchen 44 goals
 
Anderlecht zou in gesprek zijn met Prevljak van Eupen. Dat gaat de vijver zijn waarin we gaan vissen. Degradatiekandidaten in België
Dat is toch basically het complete transferbeleid van Anderlecht in de jaren '80 en '90? Al wat blinkt bij de rest van de competitie kopen?
Met dan als enige verschil dat het echt grote talent nu rechtstreeks naar het buitenland trekt.
 
Prevljak kan wel beter dan Eupen en is gratis, gohja - lijkt me geen slechte deal.
 
Terug
Bovenaan