Top 5 consoles

Bernie.be

Well-known member
Top 5 lievelingsconsoles incl handheld

sega saturn
Sega dreamcast
Xbox 360
Nintendo switch
Ps4

een console die ik altijd al wou hebben, maar nooit ervan is gekomen: neo geo aes
 
PS4 Pro
PS3
PS2
Gameboy
NES

Een New 3DS XL heb ik ook nog liggen voor de exclusives zoals Zelda, maar heb hem eigenlijk amper aangeraakt.
 
Laatst bewerkt:
PS2
PS1
PS5 wanneer de kinderziektes eruit zijn
PS4
PS3

#fanboy

Hierna mogen de Gameboy en de SNES staan. En daarna de PSP.
 
1. PS4
2. PS3
3. PS1
4. Game Boy Color
5. Gamecube

PS fanboy en toch nooit op een PS2 gespeeld. Zelfs van dichtbij nog nooit gezien..
PS Vita zalig toestel maar jammer genoeg verkloot door Sony zelf
 
NES
Gameboy
Vanilla Xbox
Switch
Wii

En eervolle vermelding voor N64. Had ik er zelf ooit een gehad stond die sowieso in de top 5. Mijn lijst is opgemaakt op basis van uren aan versleten. De NES staat zelfs nog altijd in mijn living, aangesloten en al !
 
K'was vooral fan van het concept van N64 en Dreamcast.

Beide waren imo zeer goed doordacht. Die expansion pack maakte toch een upgrade mogelijk, wat in die tijd niet evident was. Beetje jammer dat DC natuurlijk wel de deur openzette voor piraterij, maar dat had je die tijd bij PS1/PSX ook...

De rest van de consoles schat ik ongeveer gelijk in, en dan zou ik diegenen die ik had louter uit nostalgische redenen selecteren.
 
De Atari Lynx heb ik nog niet zien passeren :)
Zelf gene gehad maar mijn neef wel en telkens ik op bezoek ging was ik er wel eens op aan het gamen.
Toestel is van dezelfde periode ongeveer van de Game Boy maar had wel een kleurenscherm tov de GB.
 
Terug
Bovenaan