Shooter PC PS4 XBOX Tom Clancy's The Division 2

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
tctd2.png


release: 15 maart 2019
genre: action RPG
dev: Massive Entertainment

The Division Washington D.C.

How do you save a nation when its enemies come from within?

Washington D.C. is on the brink of collapse. Lawlessness and instability threaten our society, and rumors of a coup in the capitol are only amplifying the chaos. All active Division agents are desperately needed to save the city before it's too late.

Unlike anything before it, The Division 2's Washington D.C. is a 1:1 representation of the real city, making the game world more authentic than ever. The game's map offers up-close-and-personal views of landmarks, natural landscapes, neighborhoods, and enemy hideouts.

 
Nu The Division relevanter is dan ooit tevoren met hun pandemie en Capitol stronghold, hebben wij deze terug opgepikt.

Iemand hier die beide raids gespeeld en ons kan bevestigen of het realistisch is om die met een team van 4 te proberen?
8 man bij elkaar zoeken, zit er niet in maar we naderen wel end-game fase.
 
Nu The Division relevanter is dan ooit tevoren met hun pandemie en Capitol stronghold, hebben wij deze terug opgepikt.

Iemand hier die beide raids gespeeld en ons kan bevestigen of het realistisch is om die met een team van 4 te proberen?
8 man bij elkaar zoeken, zit er niet in maar we naderen wel end-game fase.
Ge hebt 8 van doen. zeker Iron Horse vraagt een volle bezetting.
Kan je niet aansluiten bij een clan? Ik ben een tijd bij The Second Wave geweest en die deden bijna elke dag raids
 
Mensen op xbox die deze week de next gen patch gaan uittesten? Twijfel wat om er opnieuw mee te beginnen. Fresh character wel
 
Even deze topic eens nieuw leven inblazen met een vraagje :) .
Ik ben een paar maanden geleden terug begonnen met TD2 met een paar vrienden op de playstation.
Nu hebben we een beetje een probleem met wat er al dan niet synchroon loop als je in iemand anders zijn wereld speelt.

Gezien ik het hoogste level had hadden de andere drie vrienden de main missies in mijn map gespeeld omdat we dan op hard konden spelen.
Nu ontdekten we onlangs dat die drie vrienden alle main missies telkens in hun eigen wereld als host moesten spelen.
m.a.w. moeten we nu elke keer elke main missie 4 keer spelen vooraleer we verder kunnen. We komen steeds in de problemen als we de strongholds willen spelen aan het einder van een World Tier omdat de andere spelers deze Strongholds dan noe niet hebben vrijgsepeeld.

Is er hier een oplossing voor ?
Moet je de missies mss telkens op story spelen ipv normal of hard ofzo ?
 
Even deze topic eens nieuw leven inblazen met een vraagje :) .
Ik ben een paar maanden geleden terug begonnen met TD2 met een paar vrienden op de playstation.
Nu hebben we een beetje een probleem met wat er al dan niet synchroon loop als je in iemand anders zijn wereld speelt.

Gezien ik het hoogste level had hadden de andere drie vrienden de main missies in mijn map gespeeld omdat we dan op hard konden spelen.
Nu ontdekten we onlangs dat die drie vrienden alle main missies telkens in hun eigen wereld als host moesten spelen.
m.a.w. moeten we nu elke keer elke main missie 4 keer spelen vooraleer we verder kunnen. We komen steeds in de problemen als we de strongholds willen spelen aan het einder van een World Tier omdat de andere spelers deze Strongholds dan noe niet hebben vrijgsepeeld.

Is er hier een oplossing voor ?
Moet je de missies mss telkens op story spelen ipv normal of hard ofzo ?

Ik vermoed dat de progress carryover enkel voor unlocked missies is. Dus je lower lvl buddies kunnen in jouw host session completen om te fast lvlen, maar in de eigen session geldt dat niet als een unlock/completed op de story mode...
 
Bedankt voor je reactie.
Dat wil dus zeggen dat het samen progress maken in de world tiers niet gaat ?
Aangezien je telkens de missies in de Tier moet spelen om verder te kunnen.
Of begrijp ik het verkeerd.
Vind het dan maar een rare manier van co-op spelen :)
 
Division 2 is raar op dat vlak. Op sommige uitdagingen, zoals bounties en invaded, zal de co-op tellen (ik denk zelfs dat de stronghold-missies gelocked blijven als er iemand in uw groep zit die eerst nog een andere missie moet voltooien) en in andere zaken zoals main mission moet ge alles zelf nog eens solo of als host doen.
't is al een beetje vaag, want ondertussen is het toch alweer een tijdje geleden dat ik dat spel nog gespeeld heb.
 
Het ambetante is dat, wanneer je slecht wekelijks eens speelt, je nooit tijd genoeg hebt voor die hunts, seasons, refreshes, ... en je steeds terug in een nieuwe rotatie zit voor je alles vrij gespeeld hebt. Je moet bv. hoofdmissies doen om strongholds vrij te spelen en dan ook de strongholds op hun beurt om de laatste strongholds vrij te spelen en wij kwamen er nooit voor alles terug gereset was:)
 
Terug
Bovenaan