Volledige Desktops Threadripper 24C/48t - 32 GB DDR4 - VM machine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
16/04 18u

Barkey

Member
iTrader: 100% (20/20)
Algemene informatie/specificaties
Threadripper 2970WX
Asus PRIME x399-A
32GB Corsair DDR4 3200
Noctua NH-U9 TR4-SP3
Xilence 1250W full modular PSU
WD RED 500GB m.2 SSD
Silverstone GD09 rack case
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Herentals
Alle onderdelen met uitzondering van de CPU en PSU zijn minder dan een maand oud. CPU is ongeveer jaar geleden aangekocht maar heeft tot nu maar enkele uren gedraaid. PC was voorzien voor server/VM toepassing maar is te veel power voor het voorzien gebruik. GPU is een basis GT 710 GDDR5 type. case is volledig voorzien van Antec fans.
Indien gewenst kan deze ook met volgende komen :
  • ASUS Hyper M.2 X16 Card V2 met 2x 1TB WD blue NVMe m.2

Verpakkingen zijn allemaal aanwezig alsook de aankoopbewijzen.
  • Totaalprijs van alles was +- 1750 €
  • Bieden vanaf 1000€
staat ook op 2dehands https://www.2dehands.be/plaats/m169...200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
 
Laatst bewerkt:
De Ssd is een sata type?
De SSD met OS is een SATA ja. De 2x 1tb WD Blue zijn NVMe. Ook heb ik er een NVMe met Proxmox inzitten. Een gigabyte NVMe maar deze is maar 128GB , de WD red is 500GB (waar nu W10) opstaat. Indien gewenst kan de SSD omgewisseld worden naar de gigabyte.
Als workstation werkt dit perfect. Moederbord heeft ook nog 4 RAM slots vrij dus meer geheugen kan gemakkelijk toegevoegd worden indien gewenst.
Ik heb niet zoveel kennis van 3D , videobewerking, .. maar ik vermoed dat dat meer GPU power nodig heeft? De GPU aanwezig is maar een basis GPU voor soms lokaal beeld gezien deze pc volledig remote gebruikt werd. Maar indien een sterke GPU toegevoegd wordt kan deze dat zeker aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan