The Witcher 4

RPG PC PS5 XBOX The Witcher: Codename Polaris

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
twp.png


release: TBA
genre: RPG
dev: CD Projekt RED

The Witcher 4, en de start van een nieuwe trilogie.

We're happy to announce that the next installment in The Witcher series of video games is currently in development, kicking off a new saga for the franchise.

This is an exciting moment as we're moving from REDengine to Unreal Engine 5, beginning a multi-year strategic partnership with Epic Games. It covers not only licensing, but technical development of Unreal Engine 5, as well as potential future versions of Unreal Engine, where relevant. We'll closely collaborate with Epic Games' developers with the primary goal being to help tailor the engine for open-world experiences.

At this point, no further details regarding the game — such as a development time frame or release date — are available.


460cfa54bfe7d580178dc3350ba5aeeb3b33c7c3.png
 
Nice! Misschien heb ik tegen dat deze uit is, eindelijk nummer 3 uitgespeeld. Ik vind het een van de beste spellen ooit gemaakt, en tegelijk strand ik elke playthrough tot ik ongeveer bij Dandelion zit :unsure:.
 
Beetje misleidende titel want het is geen sequel op The Witcher 3 :tongue: Zal ander hoofdpersonage worden dan Geralt, medallion is ook geen wolf maar een kat denk ik.
 
Beetje misleidende titel want het is geen sequel op The Witcher 3 :tongue: Zal ander hoofdpersonage worden dan Geralt, medallion is ook geen wolf maar een kat denk ik.
Zou wel keer leuk zijn een Witcher uit een andere school. Meteen ook 100% zeker dat het idd niet meer met Geralt zal zijn.

 
Laatst bewerkt:
Nice ! Al heb ik TW3 maar kort gespeeld. In ieder geval aan het wachten tot de next-gen update daar van uit komt. En ook wel interesse in deze. Ook een goeie zaak dat het gaat draaien op UE5.
 
Goed dat ze een nieuwe weg inslaan en niet aan Geralt's verhaal komen.
Denk dat het falen van Cyberpunk er voor gezorgd heeft dat we deze nog krijgen, want als ik het mij goed herinner, was CDPR niet happig om nog meer witchergames te maken.
 
Goed dat ze een nieuwe weg inslaan en niet aan Geralt's verhaal komen.
Denk dat het falen van Cyberpunk er voor gezorgd heeft dat we deze nog krijgen, want als ik het mij goed herinner, was CDPR niet happig om nog meer witchergames te maken.
Dacht net het tegenovergestelde, CDPR zag het zeker nog zitten meer games te maken, maar gaf wel altijd aan dat het hoogst waarschijnlijk zonder Geralt ging zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hazz
Nice! Misschien heb ik tegen dat deze uit is, eindelijk nummer 3 uitgespeeld. Ik vind het een van de beste spellen ooit gemaakt, en tegelijk strand ik elke playthrough tot ik ongeveer bij Dandelion zit :unsure:.
Oef, dan zit er nog heel veel gameplay in.

Beetje misleidende titel want het is geen sequel op The Witcher 3 :tongue: Zal ander hoofdpersonage worden dan Geralt, medallion is ook geen wolf maar een kat denk ik.
Mwa, het is gewoon de volgende Witcher game in de reek.
Ik vind het persoonlijk beter dan van die publishers die ineens terug van 1 beginnen na x jaren. Bv: Tomb Raider, Doom, …
Resident Evil doet het dan tenminste goed.

Als je die allemaal uitgespeeld zal hebben, heb je zeker iets te vieren. :p.
Ja, nieuwjaar 2025.
 
Hier gaat toch niemand nog een preorder voor plaatsen mag ik hopen 😆
En gewoon na release een jaar wachten om het te kopen.
W3 was mijn 1e echte rpg, zeer lang het genre links laten liggen. Fantasy-settings zijn niet zo mijn ding maar vooral ook de heavy structuur in rpg´s weerhield mij steeds om dat genre op te pakken. Ik vond het een fantastische game ( nooit uit Velen geraakt by the way omwille van mijn fomo 😆 ) maar toen ik deze begon te spelen werd me al snel bevestigd dat ik idd geen mens ben voor zulk genre, veel te uitgebreid met die skills, potions, spells, gear/weapons.
Gwent vond ik wel een geniaal spelleke toen.
 
Ik vind het persoonlijk beter dan van die publishers die ineens terug van 1 beginnen na x jaren.
Gho als ze een compleet nieuwe saga maken vind ik dit eigenlijk zelf beter. Dan hebt je de OG Witcher triology met Geralt en de 2de met ...
Wat betreft Tomb Raider vond ik dit ook goed aangezien het een Reboot was, je kan het moeilijk Tomb Raider 8 noemen als het helemaal herbegint.

Ik had het hier vroeger ook lastiger mee, maar ik ben meer en meer series beginnen zien als verschillende adaptaties en eigen identiteiten.
Hier gaat toch niemand nog een preorder voor plaatsen mag ik hopen
Enkel als er een CE komt die ik echt nice vind xD (I'm going to get screwed over...)
 
Hier gaat toch niemand nog een preorder voor plaatsen mag ik hopen 😆
En gewoon na release een jaar wachten om het te kopen.
W3 was mijn 1e echte rpg, zeer lang het genre links laten liggen. Fantasy-settings zijn niet zo mijn ding maar vooral ook de heavy structuur in rpg´s weerhield mij steeds om dat genre op te pakken. Ik vond het een fantastische game ( nooit uit Velen geraakt by the way omwille van mijn fomo 😆 ) maar toen ik deze begon te spelen werd me al snel bevestigd dat ik idd geen mens ben voor zulk genre, veel te uitgebreid met die skills, potions, spells, gear/weapons.
Gwent vond ik wel een geniaal spelleke toen.
Bwa :unsure:
Ik preorder meestal als er rewards aan vasthangen, anders maakt het mij meestal zo niet uit.
Voor mij nog steeds mijn #1 game! Ik hou er van dat het zo uitgebreid is, steeds je character te moeten uitbreiden met nieuwe gear, proberen om tegen de endgame overpowered te geraken.
 
Terug
Bovenaan