Disney+ The Star Wars Universe

DaFreak

Well-known member
Crowdfunder FE
a7Of49L.png


GFFA-low-2048x2048.jpg




Schedule.jpg


 
Laatst bewerkt:
Screen_Shot_2020_12_10_at_6.10.37_PM__2__copy.png

Rosario Dawson is getting her own show

rioC3vo.jpg

And so is Lando

Star-Wars-Visions-Header.jpg


Visions will be an anime anthology series

star-wars-rogue-squadron.jpg

New feature length film, directed by Patty Jenkins (Wonder Woman & Monster)


badbatch-1280x720.jpg

A bad batch of clone troopers is also getting their own thing


ZByzWXF.png

will feature a new hero alongside R2-D2 and C-3PO

star-wars-the-acolyte-logo-1248488.jpeg

New Star Wars series helmed by Russian Doll creator Leslye Headland, set in the “High Republic” era of the franchise.

star-wars-rangers-of-the-new-republic-series-spinoff-1248483-1280x0.jpeg

Cop show in the star wars universe.

obi_wan_kenobi_series_logo.jpg

Hayden Christensen returning as Darth Vader

 
Screen_Shot_2020_12_10_at_6.10.37_PM__2__copy.png

Rosario Dawson is getting her own show

rioC3vo.jpg

And so is Lando

Star-Wars-Visions-Header.jpg


Visions will be an anime anthology series

star-wars-rogue-squadron.jpg

New feature length film, directed by Patty Jenkins (Wonder Woman & Monster)


badbatch-1280x720.jpg

A bad batch of clone troopers is also getting their own thing


ZByzWXF.png

will feature a new hero alongside R2-D2 and C-3PO

star-wars-the-acolyte-logo-1248488.jpeg

New Star Wars series helmed by Russian Doll creator Leslye Headland, set in the “High Republic” era of the franchise.

star-wars-rangers-of-the-new-republic-series-spinoff-1248483-1280x0.jpeg

Cop show in the star wars universe.

obi_wan_kenobi_series_logo.jpg

Hayden Christensen returning as Darth Vader

Amai, stevige lijst. Zijn er al air datums bekend?
 
Vandaag leerde ik dat de griet van Jurassic Park en Admiral Holdo dezelfde persoon zijn.
Ik leerde ook dat de dude van Jurassic Park en de Belfast copper van Peaky Blinders dezelfde persoon zijn.
Ik wist wél al dat de andere dude van Jurassic Park die van The Fly was.

Ontopic: er staat precies weer heel veel in de pipeline.
Ik dacht dat Disney dat helemaal had teruggeschroefd na de Solo film.
Blijkbaar willen ze toch weer flink de koe gaan melken dan :')
 
Ik vrees dat het inderdaad dik uitmelken gaat zijn. Ik moet nog beginnen aan S2 van The Mandalorian, maar van S1 snap ik echt de hype niet. Het SW sausje is uiteraard lekker, maar de wat er onder zit is toch maar drab. Nuja, ik was ook geen fan van de nieuwe trilogie.

Ik hoop nog altijd op een meer volwassen reeks in het Star Wars universum, weg van de Skywalker setting. Een volwassen, goeie verfilming van The Old Republic (KOTOR 1 en in mindere mate KOTOR 2, maar absoluut -niet- SWTOR) zou ik fantastisch vinden.
 
Ik vrees dat het inderdaad dik uitmelken gaat zijn. Ik moet nog beginnen aan S2 van The Mandalorian, maar van S1 snap ik echt de hype niet. Het SW sausje is uiteraard lekker, maar de wat er onder zit is toch maar drab. Nuja, ik was ook geen fan van de nieuwe trilogie.

Ik hoop nog altijd op een meer volwassen reeks in het Star Wars universum, weg van de Skywalker setting. Een volwassen, goeie verfilming van The Old Republic (KOTOR 1 en in mindere mate KOTOR 2, maar absoluut -niet- SWTOR) zou ik fantastisch vinden.

S2 is een pak beter dan S1 gelukkig.
 
Precies toch wel iets te veel van het goede...
Als dit op niveau van the rise of Skywalker is dan hou ik mijn hart vast.
 
Het lijkt mij ook best veel, maar S2 van de Mandalorian doet mij er wel wat meer vertrouwen in krijgen dat ze het kunnen bolwerken.
 
Sommige dingen zullen goed zijn, andere zullen dikke rommel worden.
veel van die projecten lopen ook gewoon parallel met een ander team.
 
had Disney een paar jaar terug niet gezegd dat ze "minder" star wars wilden doen, en daarom een paar series en films gecut hebben?
 
had Disney een paar jaar terug niet gezegd dat ze "minder" star wars wilden doen, en daarom een paar series en films gecut hebben?
Dit zal tot The Mandalorian wel waar zijn geweest, maar aangezien deze nog goed scoort bij de audience zullen de $-tekens wel terug in de ogen gekomen zijn
 
Oei, ik vrees voor een serieuze deuk in de consistentie van het universum. De kans dat al die verhalen op elkaar afgestemd zijn, lijkt me klein.
 
Toffe thread!

The Mandalorian season 2 was een pak beter dan het eerste. Enkel hoop ik op wat meer budget, betere writing en wat betere actie scenes. Het is allemaal wat stijfjes.

The Volume technology is wel indrukwekkend maar niks komt toch in de buurt van echte location shooting en sets.

Ben benieuwd naar de nieuwe series.
 
Kheb er toch schrik voor op termijn. The CW-verse was ook ooit geweldig tot ze met series begonnen smijten en alles uitrokken. En zie nu...
Disney gaat met Star Wars en Marvel echt overboard en ook al heb ik op dit moment enorm veel zin in AL die series (ik kijk ZO hard uit naar Wandavision) heb schrik dat ik binnen 2 jaar amper nog interesse heb in die dingen.
 
Van Star Wars valt het nog mee toch? volgende live action is pas in december met de reeks van Boba Fett en kort daarna Mandalorian S3. Dus nog een klein jaar wachten. En de reeksen spelen zich ook af in verschillende tijdsperiodes zodat er weinig overlap is.
Bv. Andor, Mandalorian en Obi-Wan reeks zullen nooit in elkaars vaarwater komen denk ik.

Voor Marvel daarentegen vrees ik er ook beetje voor. Het hele multiverse concept is imo too much. kan voor de doorsnee fan mss wel wat moeilijk te volgen zijn. als bijvoorbeeld personage x sterft en plots ergens anders weer tevoorschijn komt :S
 
Van Star Wars valt het nog mee toch? volgende live action is pas in december met de reeks van Boba Fett en kort daarna Mandalorian S3. Dus nog een klein jaar wachten. En de reeksen spelen zich ook af in verschillende tijdsperiodes zodat er weinig overlap is.
Bv. Andor, Mandalorian en Obi-Wan reeks zullen nooit in elkaars vaarwater komen denk ik.

Voor Marvel daarentegen vrees ik er ook beetje voor. Het hele multiverse concept is imo too much. kan voor de doorsnee fan mss wel wat moeilijk te volgen zijn. als bijvoorbeeld personage x sterft en plots ergens anders weer tevoorschijn komt :S

Net nog eens gekeken. Tenzij ik fout kijk (wat uiteraard kan) is er maar één serie verschil in aantal tussen Marvel en Star Wars.
 


't Is ni waar he. Ik blijf ver weg van twitter dus ik had hier totaal geen idee van. Zouden haar uitspraken écht zo erg geweest zijn? (Ik vraag het me maar af omdat er op twitter veel lange tenen zitten, en de media daar oh zo graag in meegaat). Als ik die docu reeks van The Mandalorian als referentie gebruik zou je NOOIT denken dat ze racistisch is of extreme neigingen heeft.

Maarja, dom van haar. En jammer voor het personage dat ze speelde.
 
Terug
Bovenaan