Razer

Active member
Crowdfunder FE
0KorPRySiPkOH4dAGFMnVuS5.jpg


The Last of Us is an upcoming live-action adventure television series adaptation of the video game of the same name.
It will be principally produced by Craig Mazin and Neil Druckmann for HBO.
 
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Vraag me misschien wel af of het niet te veel naar The Walking Dead gaat neigen.
 
Idd. We hebben al :

- The walking dead,
- Fear the walking dead
- The walking dead : world beyond
- I Zombie
- Z Nation
- Black Summer
-...

Het gaat goed moeten zijn om hier boven uit te steken.
 
Idd. We hebben al :

- The walking dead,
- Fear the walking dead
- The walking dead : world beyond
- I Zombie
- Z Nation
- Black Summer
-...

Het gaat goed moeten zijn om hier boven uit te steken.
Z-nation was mijn favoriet. Tot ze de serie weer vroegtijdig gestopt hebben.
 
Voor mij the walking dead, maar enkel de eerste 3-4 seizoenen.

Fear TWD vind ik ook nog goed, maar het wisselt erg sterk van seizoen tot seizoen. Seizoen 5 vond ik gene vette, maar seizoen 6 is dan weer heel goed.
 
Net gelezen dat ze toch wel gaan uitwijken van de games. Das dan weer jammer denk ik... ik vermoed dat dit dus een nieuwe zombie serie zal worden waarbij men the last of us gebruikt voor marketing....
 
Net gelezen dat ze toch wel gaan uitwijken van de games. Das dan weer jammer denk ik... ik vermoed dat dit dus een nieuwe zombie serie zal worden waarbij men the last of us gebruikt voor marketing....
Ook gelezen dat ze gaan afwijken maar in de zin van dat ze niet zoveel actie er in gaan stoppen als in de games en dat begrijp ik volkomen. Als je al die fights zou overnemen dan heb je een actiereeks en zou het pas de walking dead tour opgaan
 
Dubbel. The Last Of Us is prachtig en uniek. Ik zou een serie/film de max vinden.
Maar dan kunnen ze de gehele sfeer rond The Last Of Us ook naar de kloten helpen en uitmelken wanneer niet goed aangepakt.
 
Ik vind het goed nieuws dat ze gaan uitwijken van de games. Degene die het spel speelden zouden dan al de hele plot van buiten kennen, en degene die het spel nooit gespeeld hebben zouden dan geen motivatie meer hebben om dat te doen. Plus, mocht het naar de kloten gaan, zal dat niet direct schade aanrichten aan het spel. Bovendien biedt de worldbuilding van TLOU meer dan genoeg materiaal voor diverse verhaallijnen.
 
Ook gelezen dat ze gaan afwijken maar in de zin van dat ze niet zoveel actie er in gaan stoppen als in de games en dat begrijp ik volkomen. Als je al die fights zou overnemen dan heb je een actiereeks en zou het pas de walking dead tour opgaan
Dat is dan wel weer ok, uiteindelijk vind ik de kracht van de game toch de mooie momenten en de drama die het bevat. Dus het moet inderdaad geen Walking Dead toestand worden.
Ik vind het goed nieuws dat ze gaan uitwijken van de games. Degene die het spel speelden zouden dan al de hele plot van buiten kennen, en degene die het spel nooit gespeeld hebben zouden dan geen motivatie meer hebben om dat te doen. Plus, mocht het naar de kloten gaan, zal dat niet direct schade aanrichten aan het spel. Bovendien biedt de worldbuilding van TLOU meer dan genoeg materiaal voor diverse verhaallijnen.
Zou ik mee akkoord gaan en lijkt me een goede optie, maar dan hoeft er geen Joel en Ellie te zijn, of ze zouden enkel eens de andere personages moeten kruisen in het verhaal...
 
Terug
Bovenaan