The Dark Pictures: House of Ashes

Adventure PC PS5 PS4 XBOX The Dark Pictures: House of Ashes

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
tdphoa.png


release: 22 oktober 2021
genre: adventure, horror
dev: Supermassive

The Dark Pictures 3.

At the end of the Iraq War, Special Forces hunting for weapons of mass destruction unearth something far deadlier – a buried Sumerian temple containing a nest of ancient and unearthly creatures. To survive the night below they must forge a brotherhood with their enemies from the world above.

 
Ik zal deze, net zoals zijn voorgangers, in huis halen. Enorme fan van de reeks en het genre.
 
Forumkonijn heeft The Dark Pictures: House of Ashes bijgewerkt met een nieuwe update:

Lees de BeyondGaming preview hier:


Lees meer over deze update...
 
@Reaper ik ben er dan wel niet helemaal klaar voor, maar gij houdt wel virtueel mijn handje vast he?
 
@Reaper ik ben er dan wel niet helemaal klaar voor, maar gij houdt wel virtueel mijn handje vast he?
Oh jong, tegen iedereen roepen dat je in uw broek schijt voor het minste maar dan gewoon doodnormaal zo'n spellen spelen. Ik wil u zien wenen jong!
 
Forumkonijn heeft The Dark Pictures: House of Ashes bijgewerkt met een nieuwe update:

Preview van House of Ashes

Preview na een hands-on sessie van één uur met House of Ashes:


Lees meer over deze update...
 
Er is al een uur aan walkthrough gameplay te zien bij enkele 'bekende' kanalen, zoals bij Hollow. Ziet er echt goed uit.
Voor alle zekerheid maar even zeggen: Het is een walkthrough van een uur, dus major spoiler alert.
 
Er is al een uur aan walkthrough gameplay te zien bij enkele 'bekende' kanalen, zoals bij Hollow. Ziet er echt goed uit.
Voor alle zekerheid maar even zeggen: Het is een walkthrough van een uur, dus major spoiler alert.
Da's dus het deel dat de media kon spelen voor de preview.
 
Until Dawn is zelfs van dezelfde studio.
Ook de games van Telltale (bvb. The Walking Dead) en Quantic Dream (Heavy Rain, Detroit, etc.) lijken er op.
 
Ik zou zelfs aanraden om eerst Until Dawn te spelen, veel beter dan de eerste Dark Pictures games en voor PS5 bezitters met PS Plus is dat zelfs gratis.
 
Ik zou zelfs aanraden om eerst Until Dawn te spelen, veel beter dan de eerste Dark Pictures games en voor PS5 bezitters met PS Plus is dat zelfs gratis.
Geen ps hier. Maar toch bedankt voor de tip 😀

Dus al die games zijn, voor zover ik weet, eerder interactieve films. Als ik ze zo mag noemen
Dan is deze ook dus zo?
 
Ja, zo kan je het wel noemen. Veel cutscenes enzo. Tof concept, speel ze met plezier.
 
Terug
Bovenaan