Finished The Beyond Quiz | Maart

header-beyondquiz-mrt-website.jpg
De enige echte Beyond Quiz!​

Het eerste trimester loopt bijna ten einde met deze quiz en dat betekent dat we hierna alvast een eerste tussenstand krijgen. Ook zijn de prijzen van het eerste trimester bekend dus weet je alvast wat je hierna kan winnen. Veel succes aan iedereen!

Doe hier mee met de quiz!

Prijzen eindklassement (december)​

We kunnen ook meedelen dat we enkele hele leuke prijzen hebben voor de eind -en trimesterwinnaars. Deze worden uitgedeeld eind december na de laatste quiz van dit jaar. Onze hoofdsponsor is 999games en binnenkort worden de prijzen bekend gemaakt.

Prijzen eerste trimester (maart)​

Voor het eerste trimester van dit jaar kunnen we alvast de volgende prijzen uitdelen.

Eerste plaats​

De winnaar van dit trimester krijgt My City Roll & Write.
Website: 999games

Tweede plaats​

De tweede in de stand dit trimester krijgt Clever 4-Ever.
Website: 999games

sponsorprijs-maart-trimester.jpg

Wanneer?​

Elke 15e van de maand komt de quiz online en loopt tot het einde van de maand.
Voor deze maand is het dus tot 31 maart (23:55).

Regels​

1 deelname per lid.
Antwoorden verklappen leidt tot onmiddellijke diskwalificatie en 0 punten voor deze ronde.
Bij meerdere inbreuken kan dat tot een ban of diskwalificatie voor verdere quizzen leiden.
Elke 3 maanden reset.
Elk trimester een winnaar (over die 3 quizzen heen).
Elk jaar een winnaar (van de 4 beste scores samen geteld - 1 per trimester).

Het algemene wedstrijdreglement van BeyondGaming is ook van toepassing.

Algemeen klassement 2021
Algemeen klassement 2022
 
Laatst bewerkt:
Proficiat @KnightOfCydonia

Binnenkort worden de eerste prijzen uitgedeeld.

Thanks, hoewel, ...
  • Wist dat mijn antwoord voor quadriljoen fout was het moment dat ik op antwoorden drukte... want ik wist het correcte antwoord sowieso niet, dus dacht ik: gokken... maar toen zei m'n brein net te laat: "gok op z'n minst op een antwoord dat een veelvoud van drie plus één is, maar dat heb ik dus niet gedaan... 30 fuck..." Iets om te onthouden als zo'n vraag ooit terugkomt...

  • Antwoord waar ik het meest trots op was: ik dacht te weten dat die kunststijl pointisme was... moest dus pointillisme zijn. Haha...
Nu goed alle overige vragen waren correct, "epibreren" geleerd dankzij dit forum, al de rest kwam toevallig overeen met mijn nutteloze feitenkennis. :thinking:
 
Terug
Bovenaan