Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onclin de laatste weken toch ook vaker moeizame zeges... Hij speelt tegen Elias Ymer. Geerts nog opgevist als LL, dus hij kan zich uit zijn slechte vorm spelen, al is Moutet geen cadeau.Onclin overleeft de quali's van de challenger in Bordeaux. In 3 sets voorbij de Argentijn Guido Andreozzi (ATP 298, career high 70) 6-3/1-6/7-5.
Sterk bezette challenger, hij kan uitkomen tegen Wawrinka, E. Ymer, Ramos-Vinolas, Moutet of Bourgue. Bourgue is dan nog de 'zwakste' op papier.
Geerts zet zijn slechte prestaties voort. Deze keer verlies tegen de onbekende fransman Jacquet (ATP 428).

Klopt. Heeft bij hem een groot deel te maken met het niet eenvoudig kunnen behouden van zijn service games. Gek genoeg ging dat begin dit jaar iets beter op hard court. Dit terwijl je op gravel in principe makkelijker wegkomt met een minder snelle service..Onclin de laatste weken toch ook vaker moeizame zeges... Hij speelt tegen Elias Ymer. Geerts nog opgevist als LL, dus hij kan zich uit zijn slechte vorm spelen, al is Moutet geen cadeau.![]()
.
. Voor Blockx nu een 17 jarige thuisspeler die alles in drie sets gewonnen heeft in nog maar zijn tweede tornooi bij de profs, zouden kansen moeten liggen zou je denken
. Volgend jaar zal er wel ne Spanjaard een wildcard krijgenNiet echt verrassingen bij de wild-cards, bijna allemaal Fransozen natuurlijk. Paire vind ik nu wel een dubieuze keuze maar bon.

Een jaar is nog lang, zeker voor Nadal, ik hoop het oprecht voor hem dat hij nog eens kan terugkeren.Volgend jaar zal er wel ne Spanjaard een wildcard krijgen
Dat is natuurlijk niet waar, want Nadal zal door zijn beschermende status gewoon rechtstreeks mogen deelnemen via de hoofdtabel
Maar ja, het lijkt mij ergens logisch dat de meeste wildcards naar thuisspelers gaan.
Vorig jaar was de Q draw er blijkbaar pas zondag(avond)Maandagmorgen 10u start RG qualifying, voorlopig nog geen draw gezien, zal voor morgen zijn wellicht.
Zou nu ook wel heel laat zijn...
Zizou zou dit toch over de streep moeten kunnen trekken.