Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En exit, 11 punten, schiet hij weinig mee opBergs dan toch nog van 2-5 naar 7-5. Straks tweede ronde tegen Altmaier, ATP113.
En ja hoor, Zverev 2 mp's laten liggen en direct afgestraft.Medvedev is aan het wankelen tegen Zverev maar ik zie het hem nog wel recht trekken
Wint er 10 plekken mee, maar is idd maar schraal tegenover 200pnt die eraf zullen gaan in juni. Zijn programma is wel drukker, hij gaat de twee komende weken ook nog Tallahassee en Savannah spelen. Moet toch minstens kwartfinale en in dat deelnemersveld, eigenlijk halve finales halen daar.En exit, 11 punten, schiet hij weinig mee op
Kans dat juni even goed is als vorig jaar schat ik op nagenoeg nihil
Zo is dat, titel niet verdedigen in Marrakech en direct eruit in Monte Carlo heeft hem een pak punten gekost. Prestatie van vandaag was ook niet echt bemoedigend.Ik zag net dat Goffin zelfs niet meteen op de hoofdtabel van RG staat, hij is wel eerste alternate, dus dat gaat echt geen probleem worden. Het wordt wel heel tricky voor Wimbledon als hij de volgende weken niet stevig punten pakt. Van kwartfinalist naar de kwalificaties...

Hij speelt nog Madrid en dan de challenger in Aix-en-Provence, en daar is hij zelfs niet rechtstreeks geplaatst op de hoofdtabel.Kan Goffin niet beter op pensioen gaan? Hij is een heel goeie speler geweest, maar het beste vat is af.4-0 voorstaan is niet genoeg voor Goffin... 6-1 7-5 eruit. Kwalificaties WimbledonHij speelt nog Madrid en dan de challenger in Aix-en-Provence, en daar is hij zelfs niet rechtstreeks geplaatst op de hoofdtabel.
Onclin en Collignon zagen hun match gisterenavond onderbroken worden in Italië, maar vandaag allebei gewonnen in 3 sets. Collignon toch voorbij Marchenko, ooit top-50. Een zege was welkom voor alle twee. Onclin nu tegen wildcard Forti, Collignon heeft op papier minder geluk met 4e seed Nava.