Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet nog 17 worden en een vlot parcours naar de titel... Hopelijk blijft hij verder groeien.... de laatste maanden toch heel regelmatige resultaten op de belangrijkste tornooien. Maar die overstap naar het pro circuit verteert niet iedereen even goed...De jongste Bailly Europees kampioen onder 18![]()
Zie je ook aan Bergs... laatste drie tornooien meteen out. Van top naar een heel stuk minder is wel een gewoonte geworden bij hem.
) nog eens een enkelmatch gewonnen op kwalificatietabel in Winnipeg. Is ook al 2j. geleden dacht ik. Benieuwd wat hij nog kan na zijn 3 operaties, was toch ATP14 een paar jaar terug
Geerts gewoon heel goed dit jaar en regelmatig zonder vreemde uitschuivers. Hoop dat hij Lestienne kan kloppen, dan komt top-200 meer en meer in zicht.
2-6 7-5 7-6(4) verloren…. Weer zo dichtbij, altijd net niet.Hoop dat hij Lestienne kan kloppen, dan komt top-200 meer en meer in zicht.

Ik zag net dat hij 12e alternate is met zijn 233e plaats. Nummer 222 zit rechtstreeks in de kwalificaties. Dus hopen dat er op twee weken nog redelijk wat afzeggingen komen.Ik vind niet direct terug wat de cut-off is voor de US Open Qualies maar zal ook net niet zijn vrees ik.
En niet iedereen is gevaccineerdHet meest recente dat ik terug kan vinden staat hier en is dan nog niet officieel, op de site van US open vind je alleen iets van 18 juli.
Je mag er normaal van uitgaan dat Geerts nog wat plaatsen zal opschuiven want niet alle protected rankings zijn ook wedstrijdfit. Al heb je natuurlijk ook van die figuren als Dudi Sela die het PR-systeem misbruiken en er nog een match fix aan koppelen (zie RG qualies...).
is toch een vereiste voor de US Open dacht ik? Kunnen dus nog wel een hoop plaatsen gewonnen worden...
Haha, dat is de perfect omschrijving! Jammer dat hij zelden bevestigt na een steekvlam.Bergs is teveel een steekvlam-speler. Even alles en dan weer een hele tijd niets. Moet consistenter worden als hij wil opschuiven en met de grote jongens meespelen.
Vandaag tegen Gadamauri in Koksijde, moet normaal haalbaar zijn, hoewel Gadamauri ook een vrij goed seizoen speelt. Collignon kan met z'n ranking nu wel meer afwisselen met een challenger hier en daar. Zien hoe hij dat verteert.Collignon intussen op zijn kousevoeten opgeschoven naar 355, als junior nooit veel potten gebroken in grote tornooien en daardoor voor de meesten een nobele onbekende. Beetje een laatbloeier maar op zijn 20ste nog veel progressiemarge denk ik.

Oh boy was I wrong...Denk dat De Loore momenteel nog te hoog is gegrepen voor Bailly.