Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn service beterde wel terug in de vijfde set, dus hopelijk is die blessure niet al te ernstig. Of wel voelde hij op den duur de pijn gewoon niet meer.Fritz man man man. Verliezen van Nadal die niet kon serveren door een spierblessure.
Wat een krijger.
Dan hoop ik dat Kyrgios ook Djoko verslaat in de finale (Er van uitgaand dat die laatste de finale haalt).Zijn service beterde wel terug in de vijfde set, dus hopelijk is die blessure niet al te ernstig. Of wel voelde hij op den duur de pijn gewoon niet meer.
Anyway ik vrees dat 'm tegen Kyrgios aan het kortste eind gaat trekken.
Djoko is toch ook ne mafketel? Een doetje is hij allerminst.Zo een mafketel als Kyrgios wil je toch niet op de erelijst
Dat is ook zeldzaam, momenten waarin ik u absoluut niet volg.Ik zou geen probleem hebben met Kyrgios als winnaar.
.De kans bestaat dat Nadal straks forfait geeft. Als zijn blessure te ernstig is dan gaat Kyrgios meteen door naar de finale.Kyrgios is echt wel next level tov Nadal en Tsitsipas en zowat iedereen imo.
Nee ik zou het jammer vinden voor de sport mocht hij een slam winnen en dan niet eens omdat ik het hem misgun maar omdat ik dat geen reclame vind voor de tennissport.
Soit hij maakt zeker wel kans tegen Nadal en als hij echt zijn kop erbij houdt ook tegen Djoko dus wie weet... .
Geen idee zo goed kan ik dat niet omschrijven maar zowat alle toppers behalve Kyrgios (ook al zijn er andere genre Tsitsipas die ook met momenten hun best doen om de sport te degraderen tot iets waar volwassenen mannen hun verstand over verliezen).Goh ja, reclame voor de tennissport, wat is dat dan? De slechtste reclame vind ik de beslissing van de organisatie om de (Wit-)Russen te weren en dit jaar geen ranking punten toe te kennen. Objectief gezien is dat totaal not done en in feite deugt heel die structuur niet met ATP, ITF en de verschillende Slam-organisaties.
En toch heeft geen enkele topper om die reden afgezegd (stijging van het prijzengeld helpt natuurlijk ook...) en ook het publiek lijkt er niet om te malen. The show must go on... Zou het wel heel spijtig vinden mocht Nadal niet kunnen spelen morgen.

losertje