Tennis

D

Deleted member 14

Guest
atp-wta.png

WTA, ATP, of gewoon op amateur vlak?

Love
Set
Match

🎾

Vorige thread:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ik nu goed begrepen dat het plan is om de kwalificaties van de Australian Open te spelen in Dubai... om dan naar Melbourne te vliegen, 2 weken quarantaine en dan pas het hoofdtornooi?
 
De Greef wordt de nieuwe coach van Bonaventure. Wil dat zeggen dat hij ermee stopt of gaat hij de twee wat combineren?
 
Einde carrière komt nu wel heel dichtbij vind ik.
Na enkele hardcourt toernooien is het dan meteen weer 2 maand gravel waar hij ook niet echt naar uitkijkt.
Afspraak op Wimbledon dan maar zeker.

Ik verwacht dit jaar toch wel het jaar van de 'ondergang' van enkele groten: Federer, Murray, Wawrinka, ...
 
Bonaventure zal wel ronde drie halen, daar voorkomen en verliezen :p .

Nee, ik hoop uiteraard op het beste voor alledrie maar ik vrees er precies wat voor... .
 
Bonaventure zal wel ronde drie halen, daar voorkomen en verliezen :p .

Nee, ik hoop uiteraard op het beste voor alledrie maar ik vrees er precies wat voor... .

Typisch idd :) Maar kan evengoed in QR1 al gedaan zijn, want volgens mij is het haar eerste match sinds lang na een blessure.

Kwam ook nu pas tot de ontdekking dat de mannen in Doha spelen en de vrouwen in Dubai. :sneaky:
 
Best mooi, zeker Coppejans, zou toch echt nog is een paar keer hoofdtabel mogen/moeten halen op een grand slam. Qua zuiver talent moet dat lukken en kan ook niet geloven dat die er niet alles aan doet.
 
Idd gun het Coppejans ook enorm om de hoofdtabel te halen, maar bij hem heb ik een 'net niet' gevoel.

Marie Benoit heel vlotjes naar de tweede ronde. Moet toch deugd doen voor een speelster van de ITF tour om zo makkelijk ff 20 punten te scoren in die eerste ronde :) Lara Salden onderuit tegen iemand buiten top-1000, daar had ik eerder een simpele zege tegen verwacht.
 
Goede dag voor de Belgen op de Australian Open van het midden Oosten. 4 op 5, enkel Benoit eervol verloren.

Coppejans vrij makkelijk voorbij reekshoofd Safwat maar moet in Q3 wel tegen 7e seed Dzumhur. Gaat heel lastig worden vrees ik. 😕
Bij de vrouwen maken Minnen, Bonaventure en Zanevska alle 3 kans op de hoofdtabel, matchen lijken me elke kant op te kunnen gaan.
 
Coppejans vrij makkelijk voorbij reekshoofd Safwat maar moet in Q3 wel tegen 7e seed Dzumhur. Gaat heel lastig worden vrees ik. 😕
OK, niet dus! 6-2 6-0 en hij staat op de hoofdtabel! (y) Nice voor Kimmer! Mag al samen met Minnen op de quarantaine vlucht want die won net ook van Lepchenko. :)
 
Sterk en mooi van allebei :) . Voor allebei toch ook cruciaal om die grandslams regelmatig te halen zowel qua punten als centen... .

Goffin dan weer toch net niet misschien deze week. Pas op halve finale is ok maar die match tegen De Minaur nipt verloren en in de finale geeft Bublik na twee games op tegen De Minaur, had zomaar een titel kunnen zijn om het seizoen mee te starten.
 
Laatst bewerkt:
Je moet een kat een kat noemen, De Minaur is gewoon beter dan Goffin en nog eens een pak jonger. Over een jaar gaat dat zelfs geen close match meer zijn denk ik. Is trouwens de eerste close match tegen De Minaur, vorige keren kreeg hij telkens slaag.
 
Daarmee dat ik vond dat hij precies toch met iets meer goesting aan 2021 is begonnen. Moeizame start tegen zijne buddy maar daarna vrij makkelijk paar rondes gewonnen en tegen De Minaur toch beter dan ik verwachtte...

Ondertussen Zanevska en Bonaventure eruit gebonjourd. Ysa kan mogelijk wel als Lucky Loser opgevist worden.

EDIT, Bonaventure is opgevist als LL en speelt dus ook op de hoofdtabel :)
 
Laatst bewerkt:
Dit is toch zottenwerk ...

Dat ze dan gewoonweg dat tornooi aflasten. Al die internationale sporten zouden ze tijdelijk beter on hold zetten.
Mentaal moet dat toch serieus doorwegen, voor de helft zit het tornooi er na 1 wedstrijd al op, voor 3/4e na 2 wedstrijden.

 
Terug
Bovenaan