Tennis

Moet zeggen die had ik toch ook niet zien aankomen Bergs die er "vlot" uitgaat tegen gravelbijter Coppejans.

Nu bon goed voor Kimmer, slecht voor Zizou.

Ik wist toch ook niet wat ik zag bij het checken van de scores net. Kimmer, waarvan ik dacht dat hij zijn cheque kwam ophalen, klopt Bergs! :eek: Heel mooi voor hem, want ik dacht dat het een droge 6-3 6-2 ging worden. Zizou (mijn iPhone verbeterde zijn naam naar ‘zielig’) mjah… ik zie hét precies niet meer gebeuren bij hem, helaas.
Onclin kansloos, Collignon iets meer tegenstand, maar toch ook wat ontgoocheld in die uitslagen.

Ging Bergs niet doorbreken richting top-100? Hij gaat elke week eerder achteruit dan vooruit. Hij is weer helemaal naar 'af'.
Wicky met de nodige moeite ondertss naar R3. Ook Minnen gaat door.

Siegemund voor Wicky, gene cadeau. N heel irritante speelster soms.

Minnen zou het normaal moeten halen tegen een onbekende speelster.

Bah, Wozniacki. Wie zit daar nu op te wachten? Hatelijk karakter en saai spel.

Wicky 1e set 6-4 gewonnen tegen Siegemund en Kimmer is me fameus aan het verbazen. Wint de eerste set om dan vervolgens set 2 en 3 te verliezen (q3 op wimbledon is best of 5), sleept een 5e set uit de brand, komt 15-40 achter op eigen service en stoomt door naar 4-0, kan nu op 5-2 serveren vior de match. Had ik nooit verwacht. Op gras een 5 setter binnen halen tegen Taro Daniel, welke toch heel vaak binnen de top 100 staat en toch geen challenger speler is.

de Kimmer, wat een baas! :cool:
Dit jaar al 15 keer in 1ste of 2de ronde eruit, en dan nu dit...
Is al zeker van 55000£ of 64000€, zijn jaar is al goed...

5 matchpunten nodig gehad, zelfs een BP moeten wegwerken maar netjes uitgeserveerd. Weer een zeer hoog 1e service percentage en 75% gewonnen punten op 1e opslag.

En eigenlijk zo slecht speelt hij echt niet op gras. Heb hem in Antwerpen ook al op hardcourt zien spelen tegen oa Murray en als hij agressief speelt op snelle ondergronden gaat hem dat echt goed af. Murray zei toen dat hij moest stoppen met alleen maar gravel challengers af te schuimen.

Hopelijk een gunstige loting met een WC of Q in de 1e ronde, 1 can only hope...

Qua spel heb je gelijk, maar qua looks (in haar prime dan) was ik wel fan .
Dacht dat ze in de tijd gestopt was wegens erge artritis, dat is nu dan blijkbaar genezen of onder controle?
Ze staat alleszins nog vrij scherp, dus deze Wozback geef ik alvast iets meer kans dan de Kimback.

WimJ gaat content zijn, Wozniacki komt terug :love: .
Door haar ben ik ATP meer beginnen verkiezen boven WTA, ze doet maar! (Liefst wel geen succesvolle comeback)
Wij niet he :oi22: Haar saaie moonballs en haar irritant gemekker bij al haar ‘close calls’… Alsof die umpires haar ballen aan 50 per uur niet goed kunnen inschatten. Plus nu gebeurt het vooral elektronisch, moet ze niet meer mekkeren.:laugh:
Ze staat alleszins nog vrij scherp, dus deze Wozback geef ik alvast iets meer kans dan de Kimback.
De eerste Kimback was er eentje van drie Slams, The Championships en nummer 1.… laat het uit aub. :sop: Toch mag ze de laatste comeback naar hartelust kopiëren.

Ik sta versteld van Kimmer, 0 geloof in hem voor Wimbledon want volgens mij op prof niveau nog geen enkele match gewonnen op gras en dan uit het niets zich kwalificeren voor de hoofdtabel. Ben blij dat hij me ongelijk geeft! :clap: We hadden het wel kunnen weten dat hij favoriet was, want Daniel had hij al eens ingeblikt met 6-4 6-0 (in 2015 en wel op gravel)

Minnen en Wickmayer bezig aan een goed seizoen en top dat ze zich konden kwalificeren, want die kwalificaties blijft toch vaak een moeilijke opdracht. Wickmayer komt nu ook kortbij de top-100, helemaal verdiend!

Blockx won in Arlon zijn eerste ronde in drie sets maar vandaag was Squire (ATP-306) wel een maatje te groot: 6-3 6-2. Van de Belgen kon enkel Colson de kwartfinale bereiken na een double bagel en een 6-3 7-6 zege tegen Wenger, die 416e staat geklasseerd.

ALS Kyrgios fit is krijgt Goffin slaag.

De Minaur is wel geen wonder op gras, als je toch een reekshoofd loot dan is De Minaur an sich niet slecht. Maar ik geef hem 5% kans.

Goh ja, hij heeft toch finale gespeeld op Queens, ik ga voor 0,5% voor Kimmer :cool:. Die Taro Daniel staat overigens ook doodleuk op de draw als LL...
David zal idd. moeten hopen op een minder fitte Kyrgios. In Stutgart was hij niet zo gemotiveerd en stond hij nog wat te zwaar maar ik denk dat voor Wimbledon die motivatie er wel zal zijn.

Goh ja, hij heeft toch finale gespeeld op Queens, ik ga voor 0,5% voor Kimmer :cool:. Die Taro Daniel staat overigens ook doodleuk op de draw als LL...
David zal idd. moeten hopen op een minder fitte Kyrgios. In Stutgart was hij niet zo gemotiveerd en stond hij nog wat te zwaar maar ik denk dat voor Wimbledon die motivatie er wel zal zijn.
Komt net terug uit zware blessure dus denk niet dat het met motivatie te maken heeft. Ik hoop dat hij op die paar weken voldoende progressie gemaakt heeft en Djokovic op zijn doos geeft. Buiten een fitte Kyrgios in bloedvorm zie ik zo goed als niemand in staat om Djokovic te kloppen op gras aangezien het huidige veld aan spelers dat sterk is op gras onbestaande is. Ik hoopte stieken op Murray in de 1e ronde maar helaas staat die in de andere tabelhelft.

Ja als Goffin Kyrgios klopt dan heb ik geen enkel idee wat tennis is en wat dat juist inhoudt, tenzij Kyrgios echt geblesseerd is maar anders, die mag verdubbelen in gewicht en ik geef Goffin geen kans op gras tegen Kyrgios. Wat zeg ik Kyrgios kan met links spelen en enkel onderhands opslaan én verdubbelen in gewicht en ik geef Goffin 1% kans.

Coppejans, mja soort Coppejans maar dan beter he, de Minaur, niet al te groot, niet al te grote wapens maar oerdegelijk, snel over t veld en nooit opgeven. Ook hem geef ik zeer weinig kans eigenlijk, maar hoofdtabel halen is voor Coppejans al wel echt een succes op Wimbledon natuurlijk... .

Edit: Toch 1m83 De Minaur, dan toont die kleiner imo.

Terug
Bovenaan