Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel mooi voor hem, want ik dacht dat het een droge 6-3 6-2 ging worden. Zizou (mijn iPhone verbeterde zijn naam naar ‘zielig’) mjah… ik zie hét precies niet meer gebeuren bij hem, helaas.Qua spel heb je gelijk, maar qua looks (in haar prime dan) was ik wel fan .Bah, Wozniacki. Wie zit daar nu op te wachten? Hatelijk karakter en saai spel.
Goffin bvb.Hopelijk een gunstige loting met een WC of Q in de 1e ronde, 1 can only hope...

Door haar ben ik ATP meer beginnen verkiezen boven WTA, ze doet maar! (Liefst wel geen succesvolle comeback)WimJ gaat content zijn, Wozniacki komt terug.
Wij niet heBah, Wozniacki. Wie zit daar nu op te wachten? Hatelijk karakter en saai spel.
Haar saaie moonballs en haar irritant gemekker bij al haar ‘close calls’… Alsof die umpires haar ballen aan 50 per uur niet goed kunnen inschatten. Plus nu gebeurt het vooral elektronisch, moet ze niet meer mekkeren.
De eerste Kimback was er eentje van drie Slams, The Championships en nummer 1.… laat het uit aub.Ze staat alleszins nog vrij scherp, dus deze Wozback geef ik alvast iets meer kans dan de Kimback.
Toch mag ze de laatste comeback naar hartelust kopiëren.
We hadden het wel kunnen weten dat hij favoriet was, want Daniel had hij al eens ingeblikt met 6-4 6-0 (in 2015 en wel op gravel)Coppejans wel met heel goede service percentages. Q3 tegen Taro is wel zo goed als onhaalbaar, maar hij mag me verassem!

. Die Taro Daniel staat overigens ook doodleuk op de draw als LL...Komt net terug uit zware blessure dus denk niet dat het met motivatie te maken heeft. Ik hoop dat hij op die paar weken voldoende progressie gemaakt heeft en Djokovic op zijn doos geeft. Buiten een fitte Kyrgios in bloedvorm zie ik zo goed als niemand in staat om Djokovic te kloppen op gras aangezien het huidige veld aan spelers dat sterk is op gras onbestaande is. Ik hoopte stieken op Murray in de 1e ronde maar helaas staat die in de andere tabelhelft.Goh ja, hij heeft toch finale gespeeld op Queens, ik ga voor 0,5% voor Kimmer. Die Taro Daniel staat overigens ook doodleuk op de draw als LL...
David zal idd. moeten hopen op een minder fitte Kyrgios. In Stutgart was hij niet zo gemotiveerd en stond hij nog wat te zwaar maar ik denk dat voor Wimbledon die motivatie er wel zal zijn.