Tennis

Zag de supertiebreak, Onclin liet daar wel wat liggen en Collignon vond ik wel sterk spelen. Lijkt me goed uit de voeten te kunnen op het gras.

David zodanig onder de indruk van zijn WC dat hij verliest van een 18-jarige Chinees. :thinking:
Tegen een fitte Stricker had hij er wellicht al in de 1ste ronde uitgelegen.

Afzakken naar de Challengers en dan nog geen resultaten halen, het begint stilaan pijnlijk te worden...

Met het tennis dat hij speelde, gaat hij op Wimbledon ook niet voorbij de eerste ronde geraken. Zo passief, amper plaatsballen... Shang speelde wel goed, deftige service, vlakke slagen en zocht tenminste de lijnen op. Ik vrees alleen dat zolang het vriendenkliekje bij elkaar blijft, dat het niet meer zal beteren.

De Loore/Bergs weer door tegen 2 Hollanders van bijna 2 meter met een big serve, 11-9 in tb.
Moet spannend geweest zijn, wou de tb bekijken maar de replay laadt niet op mijn pc, straks nog eens proberen.

Bergs 70-30
Coppejans 30-70
De Loore 40-60
Collignon 50-50
Onclin 30-70

Alles beter dan een 2 op 5 zou ik al heel tevreden mee zijn

Bergs klaar in 56 minuten en het had nog sneller kunnen gaan.

Coppejans de betere speler in set 1 met veruit de beste stats, paar bp's laten liggen en dan het deksel op de neus in de tb. Intussen wel set2 binnen gehaald.

Onclin is er ook aan begonnen, het zal wel een totaal andere match zijn als in de RG qualies waar ze ook tegen elkaar speelden. Tirante vorige week wel opgegeven in 2R Ilkley dus mogelijks niet helemaal fit.

Man wat een zenuwslopende match tb Coppejans-Skatov
De hele tijd voorgestaan, mp's niet benut dan beginnen choken, uiteindelijk toch binnen gehaald 13-11!

Onclin is er ook aan begonnen, het zal wel een totaal andere match zijn als in de RG qualies waar ze ook tegen elkaar speelden. Tirante vorige week wel opgegeven in 2R Ilkley dus mogelijks niet helemaal fit.
Vervang 'niet helemaal fit' door 'helemaal niet fit' , 54 minuten nog sneller dan Zizou:p
Spijtig voor die gast maar goed voor Gauthier!

3/3 topdagje!
Morgen Joris en Raphaël.

Coppejans zowaar 13-11 in de super tie break na 3x een mini break te hebben weggechoked met UE's. Kimmer in normale doen zou dan imploderen en verliezen. Ervaring zal het gedaan hebben misschien, die Skatov is nog een halve bengel en zal nog minder ervaring op gras hebben dan Kimmer. Hopelijk put hij hier vertrouwen uit!

Bergs is de veel betere gras speler, maar toch gun ik het Kimmer toch wat meer.

Ow ze spelen allemaal vandaag blijkbaar
Zal 4/5 worden

Kokkinakis er al uit, da's wel een verrassing

Zonde van de eerste set van De Loore, heeft enkele setballen laten liggen. 3e set wel veel te gemakkelijk verloren.

Bij de vrouwen zitten Minnen, Kempen en Benoit alle 3 in dezelfde sectie, dus van de 5 kunnen er max 2 zich kwalificeren. Wickmayer en Minnen uiteraard het meeste kans. Benoi eventueel via een LL moest ze in Q3 geraken maar 1 ik zie ze daar niet geraken en 2, een LL als niet reekshoofd komt zelden voor.

Dagje wandelen langs de Spaanse kust en ik weet niet wat ik lees, enkel De Loore verloren, zelfs Coppejans die wint! :love: Ik moet meer zeggen dat hij sowieso verliest…Top ook voor Onclin en Collignon, die twee gun ik het zo hard!

Bij de vrouwen zitten Minnen, Kempen en Benoit alle 3 in dezelfde sectie, dus van de 5 kunnen er max 2 zich kwalificeren. Wickmayer en Minnen uiteraard het meeste kans. Benoi eventueel via een LL moest ze in Q3 geraken maar 1 ik zie ze daar niet geraken en 2, een LL als niet reekshoofd komt zelden voor.
Wickmayer lijkt enkel in Q3 te moeten vrezen voor Danilovic of Cepelova. Minnen heeft met Bouchard toch niet zo’n easy eerste ronde, het is alleen de vraag welke Eugenie op het veld komt. Benoit zag ik op RG en Ilkley spelen, en dat was echt dramatisch, haar zie ik niet verder komen dan QR1. Kempen maakt zeker kans, als ze haar choke spelletjes thuislaat. De laatste weken telkens enorme grote voorsprongen laten schieten, alsof ze ineens niet meer weet hoe tegen een bal te slaan. :shutup:

Kasnikowski de betere van Bailly in Modena met 6-4 7-5. Hij had deze week misschien beter voor de M25 van Arlon gekozen. Blockx is daar wel van de partij. Rojas en Huens plaatsten zich via de kwalificaties voor de hoofdtabel.

Man hoeveel forehand errors heeft Genie niet gemaakt zeg. Haar backhand (afkorting bh gebruiken ging hier sowieso verkeerd geïnterpreteerd worden :cool:) is stukken beter maar ze is gewoon veel te traag en helft van de keren te laat in haar voorbereiding.

Bergs moet dringend eens gaan hebronnen denk ik. Net verloren van Coppejans. Op gras. Straight sets.

Coppejans wel met heel goede service percentages. Q3 tegen Taro is wel zo goed als onhaalbaar, maar hij mag me verassem!

Onclin kansloos verloren van Marterer.

Terug
Bovenaan