Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vervang 'niet helemaal fit' door 'helemaal niet fit' , 54 minuten nog sneller dan ZizouOnclin is er ook aan begonnen, het zal wel een totaal andere match zijn als in de RG qualies waar ze ook tegen elkaar speelden. Tirante vorige week wel opgegeven in 2R Ilkley dus mogelijks niet helemaal fit.
Wickmayer lijkt enkel in Q3 te moeten vrezen voor Danilovic of Cepelova. Minnen heeft met Bouchard toch niet zo’n easy eerste ronde, het is alleen de vraag welke Eugenie op het veld komt. Benoit zag ik op RG en Ilkley spelen, en dat was echt dramatisch, haar zie ik niet verder komen dan QR1. Kempen maakt zeker kans, als ze haar choke spelletjes thuislaat. De laatste weken telkens enorme grote voorsprongen laten schieten, alsof ze ineens niet meer weet hoe tegen een bal te slaan.Bij de vrouwen zitten Minnen, Kempen en Benoit alle 3 in dezelfde sectie, dus van de 5 kunnen er max 2 zich kwalificeren. Wickmayer en Minnen uiteraard het meeste kans. Benoi eventueel via een LL moest ze in Q3 geraken maar 1 ik zie ze daar niet geraken en 2, een LL als niet reekshoofd komt zelden voor.