Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wordt idd. lastig vrees ik. Hurkacz zijn gravel voorbereiding was geen succes maar die van David ook niet echtGoffin tegen Hurkacz. Meteen vol aan de bak. Hij heeft recent tegen 3 top 20 spelers gespeeld, dus hij weet welk tennis nodig zal zijn om een kans te maken.
Op papier heeft hij geen kans. In de H2H staat het 1-1. Op RG 2022 won Hurkacz in 3 sets en in Rome 2022 won Goffin in 2 sets (telkens tie break).
.Vanaf zondag pas.Zeg , zenden ze geen RG meer uit op tv ?
Ik heb die wedstrijd met een schuin oog bekeken. Die Tirante kan echt wel wat. Goede gravelspeler.Die Tirante waar Onclin nipt van verloor wel mooi Stricker naar huis gespeeld vandaag.
Dat was een prachtig moment. Heel court 14 zat afgeladen vol met fransen die hem ondersteunden.Ook grappig: Pouille moet wéér tegen Rodionov, die ook LL is.
Artikeltje gelezen over de Lucas , ik wist niet dat die zo diep gevallen was, hopelijk komt het goed met hem.

Begon ook al na set 1 te zagen over de ballenNiet te geloven weer, 4-2 voor in vijfde set en het dan nog weggeven met 2 breaks op rij en verschillende dubieuze shot keuzes.
Hoeveel matchen die als betere speler al niet weggegeven heeft in zijn carrière...
Zet daar een andere kop op en dat is altijd een top 20 speler.
Norrie ook wel een irritante kerel maar goed dat hoort erbij.