Tennis

Amai wat een ronduit walgelijk achterlijk degoutant debiel onnozel sukkelachtig verwend klote Frans publiek seg.

Tien keer al boe boe boe boe bij het interview met Fritz.

Fritz heerlijk, één zinneke thanks for the crowd for cheering me up so much I did really want to win.

Voor mijn part camerabeelden opzoeken en zien wat de mogelijkheden zijn om mensen te bestraffen, eikels.

T beste van al, was een zeer goede match, zowel van de Fransman als van Fritz. Die heeft deze RG een supporter bij iig, heerlijk hoe hij vlak na de match dat vingertje gebruikte om te zeggen wees nu maar stil publiek :love: .
 
  • Leuk
Waarderingen: WimJ
IK HAAT HET FRANSE PUBLIEK ZO HARD! Elk jaar hetzelfde en elk jaar wordt het erger! Zo blij dat Fritz gewonnen heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Pas op en tijdens de match die sfeer tussen de punten, tijdens de wissels, ga los he dat heeft ook iets, maar laat de mannen spelen als ze klaar staan om te spelen en doe na de match zo debiel niet seg.

Edit: Is nagezien en het klopt, geen Fransman of Française in ronde drie, niet één :eek: .
 
Idd, dat moet gewoon kunnen en dan brengt het absoluut een goede sfeer! Maar dit was echt zo degoutant dat ik hoop dat er een reactie komt vanuit de organisatie.
 
En nu lukt alles bij Mertens, heel knap :thumb: .

Al vraag ik me af hoe ge dan twee dagen terug in godsnaam zo hard kunt sukkelen.
 
Ok, zie ik ineens op twitter voorbij komen dat Mertens zo makkelijk wint van Pegula... Had niet eens door dat ze zo vroeg op het programma stond. Twee slechte matchen gezien en dan speelde ze nu blijkbaar heel goed en clutch op de belangrijke momenten. Straks eens terugkijken.
 
Ok, zie ik ineens op twitter voorbij komen dat Mertens zo makkelijk wint van Pegula... Had niet eens door dat ze zo vroeg op het programma stond. Twee slechte matchen gezien en dan speelde ze nu blijkbaar heel goed en clutch op de belangrijke momenten. Straks eens terugkijken.
Ja ze was dik in orde, Pegula was zelf zeker niet geweldig maar dat kwam voor een stuk omdat Mertens echt wel ok was, ook de opslag was opmerkelijk beter en zat véél meer agressie in haar spel. Stond ook vrij veel wind en daar leek ze ook veel beter mee om te gaan dan Pegula. Knap gedaan :) .
 
  • Leuk
Waarderingen: WimJ
Morgen dagticket voor court Philippe Chatrier, hopen op een paar mooie affiches!
Keuze uit:

ATP - SINGLESFrench Open (France), clay
Draw

11:00
Coric B.
Etcheverry T. M.

11:00
Jarry N.
Giron M.

11:00
Nishioka Y.
Seyboth Wild T.

11:00
Zhang Z.
Ruud C.
-
-

13:15
Rune H.
Olivieri G. A.
-
-

14:30
Cerundolo F.
Fritz T.
-
-

16:00
Altmaier D.
Dimitrov G.
-
-

20:15
Zverev A.
Tiafoe F.
-
-

WTA - SINGLESFrench Open (France), clay
Draw

11:00
Cocciaretto E.
Pera B.
-
-

11:00
Schmiedlova A. K.
Day K.
-
-

11:45
Rybakina E.
Sorribes Tormo S.
-
-

13:00
Alexandrova E.
Haddad Maia B.
-
-

13:00
Andreeva M.
Gauff C.
-
-

14:30
Andreescu B.
Tsurenko L.
-
-

15:15
Swiatek I.
Wang Xin.
-
-

16:30
Danilovic O.
Jabeur O.
 
Toch echt wel bijzonder veel wind momenteel zie je nu ook echt hard in de match Davidovich Fokina-Djokovic.
 
Zal het nog eens bekijken wat we gaan doen.
Met het ticket voor Philippe Chatrier mag je ook binnen op Simonne-Mathieu en alle buitenbanen. Enkel Suzanne Lenglen court mag niet.

Djoko heeft het niet onder de markt tegen ADF. Al twijfelt er wellicht niemand aan dat hij het op de cruciale punten weer naar zich zal toetrekken.

Sonego mooie comeback tegen Rublev, Mertens en Gillé-Vliegen intussen ook door in dubbel.
 
Djoko heeft het niet onder de markt tegen ADF. Al twijfelt er wellicht niemand aan dat hij het op de cruciale punten weer naar zich zal toetrekken.
Twee tie-breaks maar 1x raden hoeveel ADF daarvan won?

Ondanks dat het 2x heel erg close was, op de cruciale momenten laat ADF het helemaal afweten. :frown:
Wat heeft hij er dan aan gehad? So close but no sigar at all.

Het staat zo dus gewoon kurkdroogjes 2-0 voor Djokovic. Dat wordt nu wel zeer moeilijk.
 
Morgen dagticket voor court Philippe Chatrier, hopen op een paar mooie affiches!
Geen Rybakina kunnen zien want die gaf last minute WO, maar zo te zien wel de knappe overwinning van Gille en Vliegen kunnen zien? Vreemde affiche om op PC te zetten door de organisatie last minute, misschien om de vele Belgen te plezieren?
 
Mertens laat hier dé kans liggen op een halve finale. 6-3 3-1 en 7 breakpunten gehad voor een dubbele break voor te komen en laten liggen. 3e set zat ze er fysiek door, Pavlyuchenkova ook met brainless ballbashing, een spel dat Mertens sowieso niet ligt.
Kwartfinale had tegen Muchova of een LL geweest, dus een dot van een kans laten liggen. Zonde!
 
Mertens laat hier dé kans liggen op een halve finale. 6-3 3-1 en 7 breakpunten gehad voor een dubbele break voor te komen en laten liggen. 3e set zat ze er fysiek door, Pavlyuchenkova ook met brainless ballbashing, een spel dat Mertens sowieso niet ligt.
Kwartfinale had tegen Muchova of een LL geweest, dus een dot van een kans laten liggen. Zonde!
Niet de eerste en niet de laatste keer. Die kansen moet je grijpen en dat doet ze toch net iets te weinig.
Speel je de nummer 3 kansloos naar huis en verlies je van de nummer 200 en zoveel ..

Neem Mertens en doe daar die 1% erbij dat ze 'ergens' mist en ze staat continue in de top-10.
Maar ze mist 'iets'. Wat juist, vind ik moeilijk neer te pennen. Dat is geen schande maar het is wel gewoon zo.
 
Pavlyuchenkova is nu wel niet niemand. Is enkel door blessures weggezakt, maar is normaal wel een speler die minstens het niveau is van Mertens. Het is geen bad loss, maar gewoon enorme zonde dat ze nét tekort kwam. Pakt ze die dubbele break dan speelt ze die match vlot uit.
 
Geen Rybakina kunnen zien want die gaf last minute WO, maar zo te zien wel de knappe overwinning van Gille en Vliegen kunnen zien? Vreemde affiche om op PC te zetten door de organisatie last minute, misschien om de vele Belgen te plezieren?
Idd. dat was een meevaller, denk dat organisatie per se een Fransman op Chatrier wou laten spelen en veel keuze hebben ze niet meer :cool:
Was een match die alle kanten uitkon, wel respect voor die twee 40'ers (Roger-Vasselin en Gonzalez) dat ze nog meedraaien op slam-niveau (zij het dan in het dubbel).

Ook nog Rune gezien, stukje van Swiatek haar match en Dimitrov tegen Altmaier. Die Duitser was slechts een schim van in zijn match tegen Sinner. Dat constant op hoog niveau presteren is toch het grote verschil tussen top en subtop. Anderzijds Dimitrov ook wel heel solide, heeft dit tornooi nog geen set verloren, kan volgens mij alleen Djokovic zeggen. Volgens mij ook niet kansloos tegen Zverev die enkel won van Tiafoe door diens domme speelstijl.

Was wel een vermoeiend dagje moet ik zeggen :D
 
Mertens laat hier dé kans liggen op een halve finale. 6-3 3-1 en 7 breakpunten gehad voor een dubbele break voor te komen en laten liggen. 3e set zat ze er fysiek door, Pavlyuchenkova ook met brainless ballbashing, een spel dat Mertens sowieso niet ligt.
Kwartfinale had tegen Muchova of een LL geweest, dus een dot van een kans laten liggen. Zonde!
Echt wel zonde inderdaad, een set en 1-3 en 0-40 voor en vanaf dan durfde ze ineens niet meer doorslaan en gaf ze alle initiatief in de rally's weg. Toen het 4-3 werd zei ik thuis 'die gaat dat hier nog laten liggen' en idd. helaas gelijk gekregen. Korte opflakkering bij het afdwingen van de tb maar in set 3 ook fysiek niet meer bij de les (gisterenmiddag stond ze ook nog te dubbelen).
 
Blockx tweede reekshoofd bij de juniors en niet zonder moeite door.
Demanet nipt uitgeschakeld

Bailly doet niet mee blijkbaar.
 
Terug
Bovenaan