Tattoos & Piercings

Kga es mijn vriendin inschakelen om deftige foto's te trekken. Mijn tattooeur was vergeten om er te nemen van het eindresultaat. Kwas de laatsten op een lange dag, haha
 
Show hier uw beste lijfelijke kunstwerken!

Epauletspreeuw door Alex Garçia @ Glorybound Antwerpen.
Pittige 9-hour cover-up sesh maar super tevreden ermee! In deze foto al genezen maar nog geen touch-ups gebeurd, thanks covid.

Verder vroeg ik mij af of iemand hier een goede blackwork/sketch artiest weet in België of omstreken, zoals dit.

29 Mei heb ik ook een afspraak bij Alex Garcia 🙌
in 2 februari ook 2 afspraken, hopelijk kunnen ze doorgaan 🤞
In januari 2022 ook een afspraak met https://www.instagram.com/moni_marino_artist/

Mijn rug:

Mijn borst:

Eigenlijk wel jammer dat ik mijn eigen rug niet kan zien, ik kan deze enkel bekijken op foto, daarom deel ik het wel best graag denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Stel je voor dat iemand van de Vlaamse kust een meeuw op zijn arm laat zetten hahah.

Ik heb trouwens 1 tattoo en dat is een gothische letter B in men nek.
Zo een tattoo die enkel een losgeslagen 18-jarige laat zetten omdat hij zich alles kan permitteren.
Tranen in men ogen gehad van de pijn, dus sta nu niet te springen om een tattoo te laten zetten..
 
Stel je voor dat iemand van de Vlaamse kust een meeuw op zijn arm laat zetten hahah.

Ik heb trouwens 1 tattoo en dat is een gothische letter B in men nek.
Zo een tattoo die enkel een losgeslagen 18-jarige laat zetten omdat hij zich alles kan permitteren.
Tranen in men ogen gehad van de pijn, dus sta nu niet te springen om een tattoo te laten zetten..
Uwe eerste direct in de nek?
Er zijn trouwens niet veel artists die dat doen. Gezicht, nek, vingers en handen doen die pas als ge al wat tattoos hebt en dus weet wat het inhoudt
 
Stel je voor dat iemand van de Vlaamse kust een meeuw op zijn arm laat zetten hahah.

Ik heb trouwens 1 tattoo en dat is een gothische letter B in men nek.
Zo een tattoo die enkel een losgeslagen 18-jarige laat zetten omdat hij zich alles kan permitteren.
Tranen in men ogen gehad van de pijn, dus sta nu niet te springen om een tattoo te laten zetten..
Tgoja, waarom niet? Als dat goed gezet is in een vette stijl.. Veel mensen laten veel ergere dingen zetten

Ik vind dat na 10 minuten de pijn meestal wel meevalt, maar 'k heb dan ook nog geen op mijn nek, lijkt me idd een gevoelige plaats.
 
Tgoja, waarom niet? Als dat goed gezet is in een vette stijl.. Veel mensen laten veel ergere dingen zetten

Ik vind dat na 10 minuten de pijn meestal wel meevalt, maar 'k heb dan ook nog geen op mijn nek, lijkt me idd een gevoelige plaats.
Omdat uw lichaam u dan een natuurlijke verdoving geeft.
Maar die is meestal wel weer uitgewerkt na 3-4u. Dan begint de pret.
 
Ik ben redelijk groot dus valt die wel niet zo op.
Pijn verschilt van plaats tot plaats en wellicht ook van persoon tot persoon. Toen ik een wenkbrauwpiercing liet steken deed dat ook zo’n pijn. Bij een vriend totaal niet
 
Omdat uw lichaam u dan een natuurlijke verdoving geeft.
Maar die is meestal wel weer uitgewerkt na 3-4u. Dan begint de pret.

Ik ben redelijk groot dus valt die wel niet zo op.
Pijn verschilt van plaats tot plaats en wellicht ook van persoon tot persoon. Toen ik een wenkbrauwpiercing liet steken deed dat ook zo’n pijn. Bij een vriend totaal niet

Ik vermoed dat de nek wel een iets gevoeligere plek is.

meestal is het eerste 1h het meest dragelijkste naar mijn mening.
(Meestal beginnen ze wel met lijnen, wat ook weer naar mijn mening het meest pijnlijke is)
Hoe meer naalden ze gebruiken en hoe harder ze kleuren, hoe aangenamer vreemd genoeg.

meestal begin ik heel hard te bibberen, te vergelijken met als je koud hebt.
Als ze hun hand op mij leggen om te tatoeëren kan ik het gelukkig wel onder controle houden. Al vergt dat wel veel energie.

pfff ik haat eigenlijk getattooeerd worden. Maar het resultaat doet de pijn snel vergeten.
 
Ik vermoed dat de nek wel een iets gevoeligere plek is.

meestal is het eerste 1h het meest dragelijkste naar mijn mening.
(Meestal beginnen ze wel met lijnen, wat ook weer naar mijn mening het meest pijnlijke is)
Hoe meer naalden ze gebruiken en hoe harder ze kleuren, hoe aangenamer vreemd genoeg.

meestal begin ik heel hard te bibberen, te vergelijken met als je koud hebt.
Als ze hun hand op mij leggen om te tatoeëren kan ik het gelukkig wel onder controle houden. Al vergt dat wel veel energie.

pfff ik haat eigenlijk getattooeerd worden. Maar het resultaat doet de pijn snel vergeten.
Ik vind dat eigenlijk nog wel chill.
Meestal ga ik ook wel voor max 4u voor een sessie. En zolang het geen bot raakt (ik ben vrij dun), vind ik dat allemaal goed te doen.
Als ge dan een aangenaam praatje kunt slaan, tenminste. Babbelen met de tattooeur helpt wel, beetje een goeie band hebben ermee.

Ik heb ooit 2x10/11u sessies moeten doen bij een Rus. Ja dat was afzien want 1, dat duurde ongelooflijk lang op het laatste en 2, die sprak geen woord Engels en de tijd ging niet voorbij.
 
Ik vind dat eigenlijk nog wel chill.
Meestal ga ik ook wel voor max 4u voor een sessie. En zolang het geen bot raakt (ik ben vrij dun), vind ik dat allemaal goed te doen.
Als ge dan een aangenaam praatje kunt slaan, tenminste. Babbelen met de tattooeur helpt wel, beetje een goeie band hebben ermee.

Ik heb ooit 2x10/11u sessies moeten doen bij een Rus. Ja dat was afzien want 1, dat duurde ongelooflijk lang op het laatste en 2, die sprak geen woord Engels en de tijd ging niet voorbij.

als ik kan kiezen, dan ook max 4h, maar als je moet reizen. Heb je niet echt veel keuze.
Ik ben ook zeer skinny.

Praten is soms aangenaam, maar ik moet mij eigenlijk teveel focussen om deftig te kunnen praten. Waardoor mij dat niet altijd goed lukt.

ik probeer te slapen, wat nog nooit gelukt is.
Muziek luisteren kan ik ook niet echt.

het is vaak met ups & downs in die lange sessies,
En zolang de artist wil verder doen, blijf ik liggen, maar ze mogen mij niet de “keuze” geven om te stoppen.

het ergste is gewoon als je weet dat het meer als 7h gaat duren.
 
Ik ben redelijk groot dus valt die wel niet zo op.
Pijn verschilt van plaats tot plaats en wellicht ook van persoon tot persoon. Toen ik een wenkbrauwpiercing liet steken deed dat ook zo’n pijn. Bij een vriend totaal niet
Same, was met een vriendin samen piercings laten steken en ik maakte mij helemaal geen zorgen en zij was mega nerveus. Tot het moment zelf, ik had echt wel wat pijn en zij helemaal niet :p


De tattoo op mijn been was groter dan verwacht en de sessie duurde dan ook langer dan verwacht, maar Alex is echt een coole kerel en we konden goed praten, dat liet de tijd wel sneller gaan (voor ons beide :p ). Mijn langste tattoo tot dan was amper 3 uur en dat was op mijn arm dus ook een groot verschil qua pijn. Op het moment zelf vond ik die laatste twee-ish uur echt lastig, maar na een week ben je dat al vergeten.
 
Geen bloeders hier? Ik had daar immens veel last van toen ik mijn sleeve heb laten zetten, nochtans geen zotten dingen gedaan op voorhand (niet drinken, genoeg water gedronken en gegeten, geen bloedverdunners). Een sessie gehad waar we na een halfuur al gestopt zijn omdat het echt niet ging. 😅 In april normaal nog twee dingen laten zetten bij Roots Tattoo (als ze tegen dan terug mag, fingers crossed), hopelijk is het ondertussen wat beter dan vijf jaar geleden.
 
Borstbeen is ook geen leuke plek als ze daar bezig zijn. Daar meer last van gehad als rond/op men tepel. Hielp ook wel niet dat dat op een conventie in een ijshockeyhal was dus echt warm wast ook niet (in September) dus lag daar sowieso al de kou te verbijten.

Heb er nu 4 ma begint nu ook wel te kriebelen voor een nieuwe. Hopelijk snel terug open allemaal.
 
Geen bloeders hier? Ik had daar immens veel last van toen ik mijn sleeve heb laten zetten, nochtans geen zotten dingen gedaan op voorhand (niet drinken, genoeg water gedronken en gegeten, geen bloedverdunners). Een sessie gehad waar we na een halfuur al gestopt zijn omdat het echt niet ging. 😅 In april normaal nog twee dingen laten zetten bij Roots Tattoo (als ze tegen dan terug mag, fingers crossed), hopelijk is het ondertussen wat beter dan vijf jaar geleden.
Enkel nadien eigenlijk, zeer bizar. Tijdens het tattoëren zelf amper bloed, maar eenmaal hij de folie errond wikkelde zei hij al dat ik 's avonds best ne nieuwe zou aanbrengen :/

Was na die eerste avond wel voorbij, daarna geen last meer gehad.
 
Op mijn verjaardag in februari (hopelijk) een afspraak bij Noir in Gent, Surrounded by Giants. Ode aan mijn overleden hondje ✨
Aangename shop!
Heb er ook een tattoo laten zetten tijdens een flashday. Was echt een leuke ervaring, toffe mensen :)

Hopelijk voor jou (en hen) mogen ze snel terug openen.
 
Terug
Bovenaan