Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Hier is het doorgaans:
- wat een mooi meisje! 😍 Ze lijkt helemaal op de papa!
*frons van Mulan*
Mulan : gelukkig heeft ze het karakter van de mama mee! 😇
- nja, en haar volume precies ook... :unsure:


🤷🏼‍♀️
Bij mij, juist de papa.

Ja vergeleken worden met een zestiger van 90 kilo die al veertig jaar kalend is, daar droomt iedere man van, nietwaar? :sop:
 
waaraan denk je te zien dat er iets of van alles mis is?
soms of heel vaak is er echt niets, noppes, nada, en denk ik echt aan niks of gewoon aan chocola of iets anders om te eten, de koude temperatuur of mijn maandstonden, een ongemakkelijke beha en wil ik dat niet zeggen of daar een gesprek over beginnen (want daar wil ik niet over praten met een man :p )
Dat hangt van de vrouw af, komt al eens terug: niks zeggen, een of ander (mode) blaadje doorbladeren aan een tempo dat schrikwekkend hoog ligt en met voldoende geluid bij ieder pageturn, de verwijzing maken subtiel of minder subtiel naar andere mensen, ... . Ik zit er meestal iig wel correct op als ik denk dat er iets mis is en ik een of de oorzaak ben.

:unsure:
 
Om een voorbeeld te geven van vandaag:

We zijn een week gaan house-sitten bij de schoonmoeder (haar moeder), die een appartement net naast het strand heeft. Vandaag huiswaarts gekeerd met de 2 grote valiezen.

Wat heb ik gedaan in de 45 minuten dat we thuis zijn: de twee valiezen helemaal uitgeladen en alles op zijn plaats gelegd, de was gesorteerd omdat sommige dingen gestreken moeten worden na de trip in de valies, wasmachine opgezet, keuken opgeruimd en karton/glas weggegooid in de containers buiten, bloemen water gegeven, vaatwasmachine uitgeladen.

En op zich, geen enkel probleem mee, zij is zwanger dus als ze wil liggen/rusten, sava. Maar dat heeft ze niet gedaan. Wat heeft ze wel gedaan?
Voor ons vertrek kreeg ze een gift van haar moeder, dat weer van haar moeder kwam. Een halsketting van 500€. Schone gift zou je denken, maar BLIJKBAAR is het goud net een ander kleurke dan wat ze leuk vindt en nu zit ze al 45 minuten in de slaapkamer te bleiten en tegen zichzelf te praten dat het ongelooflijk is dat ze een halsketting krijgt die niet past bij haar "hangerkes" (die dingen die ge aan de halsketting hangt). Als onze 5-jarige zoon binnenkwam en vroeg waarom ze aan het huilen was, werd hij ook gewoon afgesnauwd om haar met rust te laten.

Het is echt amper te bevatten welke kleine dingen haar soms zo kunnen doen ontploffen op emotioneel en mentaal vlak. En er valt letterlijk niks aan te doen tot ze uitgeraasd is en tot kalmte komt. Dat kan 15 minuten duren of 4 uur.

Achja, kan ik tenminste ongestoord zappen zonder commentaar te krijgen.

Heeft haar aandoening geen benaming of heeft ze dit nooit laten onderzoeken?
Wellicht dat er medicatie bestaat waardoor het allemaal beetje onder contole blijft want dit ga je toch geen 15 jaar volhouden?
Naja dat jij het aankan tot daaraan toe maar voor je kinderen lijkt me dit niet meteen een gezonde omgeving om in op te groeien.

Wat als ze haar gedrag (emoties/buien) gaan kopiëren?
Of zelf in een depressie gaan belanden met alle gevolgen vandien want ja nu zijn ze nog jong en beseffen ze het mss niet maar straks gaat de oudste puberen en ligt die zelf helemaal in de knoop met zichzelf.

Bij je vrouw blijven omwille van de kinderen is één ding maar houden van betekent ook dat je ervoor moet zorgen dat ze in een veilige en vooral gezonde omgeving zichzelf kunnen zijn ipv continu op de tippen van hun tenen te lopen.
 
Euhm, ik probeer voorbeelden te zoeken, maar er zijn er niet zoveel. Mogelijks ben ik raar 🤔

Ik: leg de sokken op elkaar. Doe je duim in de bovenste sok terwijl de je onderste sok mee vasthoud. Draai dan de buitenkant van de bovenste sok over beide sokken. Normaal krijg je dan mooi opgeruimde sokken. Deze blijven ook makkelijk op elkaar liggen indien je geen lade hebt.
Hier onder zie je een voorbeeld. Bij langere sokken blijven deze ook zo netjes als een 'worst'.
p1230094.jpg


Zij: begint hetzelfde als mij denk ik. Maar daarna propt ze het er allemaal maar wat in, waardoor je niet het gladde geheel krijgt. Dan krijg je meer hetgeen in volgende afbeelding. Hier valt het nog mee, maar als je langere sokken hebt zijn het grote 'proppen'. Ook zeker niet handig als je een lade hebt, want dan valt alles telkens naar beneden.
img_5533.jpg
 
Merci mannen en vrouwen om mij er aan te herinneren dat single zijn zo slecht nog niet is :p
Topic vol flashbacks naar mijn laatste relatie
 
Al die ergernissen over sokken plooien hier, ik ben al tevreden als van elk paar alle 2 de sokken terug uit het wasmachine te voorschijn komen. Als wetenschappers nog eens onderzoek naar zwarte gaten willen doen, stel ik voor dat ze beginnen met mijn wasmachine te ontleden want daar zijn mysterieuze krachten aan het werk.
 
Al die ergernissen over sokken plooien hier, ik ben al tevreden als van elk paar alle 2 de sokken terug uit het wasmachine te voorschijn komen. Als wetenschappers nog eens onderzoek naar zwarte gaten willen doen, stel ik voor dat ze beginnen met mijn wasmachine te ontleden want daar zijn mysterieuze krachten aan het werk.
Ha! Ik laat de vereenzaamde verstekelingen meestal gewoon in de propere wasmand achter tot ik hun maatje weer heb gevonden ... :p
 
Mijn vrouw heeft een half jaar geleden zo'n fancy Dyson stofzuiger op batterijen gekocht. Na enkele maanden was deze al kapot en wat je dan doet is de garantie aanspreken. Mijn vrouw doet haar best in het huishouden maar alles daarnaast laat ze wat liggen (understatement). Hetzelfde met de stofzuiger dus. Als ik vraag of ik de garantie moet regelen krijg ik altijd een boze blik en antwoord "IK ZAL HET WEL DOEN HOOR". Ik heb de stofzuiger dit weekend eens subtiel op onze livingtafel gelegd maar heeft niks geholpen. Het ergste is dat ze regelmatig eens zegt dat het vervelend is dat de stofzuiger kapot is omdat ze juist iets wou opzuigen. Ik had eigenlijk geen nood aan zo'n stofzuiger maar toegegeven het is wel handig dus zou het eigenlijk ook wel leuk vinden moesten we een nieuwe hebben. Iemand raad? :help::tongue:
 
  • Verdrietig
Waarderingen: 515
Ik smijt al die enkele sokken in de kast op een hoopke, en zo 2 keer per jaar zegt mijn madam "seg dien Kilimanjaro is ondertussen hoger dan de kast zelf, kuist dat eens op", en dan sorteer ik daar alle paarkes uit. Er blijft dan nog altijd een Baraquekske Fraiture over, ma bon 🤷‍♂️.
 
Wij wassen onze doordeweekse kleren apart, ik heb meestal een volle machine met al mijn kleren en zij wil dan een opdeling maken tussen haar gewone kleren en haar uniform van het werk. Ik heb ook meestal voornamelijk dezelfde sokken dus dat paren heb ik geen probleem mee.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan