Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Kousen en onderbroeken die al 3jaar binnenstebuiten de wasmand ingaan. Ik plooi het tegenwoordig op zoals ik het tegen kom dus nu loopt hij regelmatig rond met olamohcahcum ipv muchachomalo onderbroeken.

En zijn sloefen slingeren hier ook altijd rond. Wachtend tot ik er over val om dan te zeggen dat ik beter moet uitkijken.
 
  • Support
Waarderingen: 515
Kousen en onderbroeken die al 3jaar binnenstebuiten de wasmand ingaan. Ik plooi het tegenwoordig op zoals ik het tegen kom dus nu loopt hij regelmatig rond met olamohcahcum ipv muchachomalo onderbroeken.

En zijn sloefen slingeren hier ook altijd rond. Wachtend tot ik er over val om dan te zeggen dat ik beter moet uitkijken.

Ik heb er ook zo eentje 😬 maar hij doet soms ook de was dus ik vergeef het hem ☺️
 
Kousen en onderbroeken die al 3jaar binnenstebuiten de wasmand ingaan. Ik plooi het tegenwoordig op zoals ik het tegen kom dus nu loopt hij regelmatig rond met olamohcahcum ipv muchachomalo onderbroeken.

En zijn sloefen slingeren hier ook altijd rond. Wachtend tot ik er over val om dan te zeggen dat ik beter moet uitkijken.
Hier laat hij altijd zijn zakdoek in z’n broekzak zitten. En dan moet ik dus altijd eerst in die zakken voelen om daar een vuile zakdoek uit te vissen. Ook al een paar keer niet gedaan en de zakdoek gewoon laten zitten en zo mee wassen, maar hij maakt daar dus niks van de volgende keer dat ie die broek aandoet er er nog een semi-vuile zakdoek inzit 🤷🏻‍♀️
 
Wat zakdoeken betreft:

Ik kom de winter door met een 5-tal zakdoeken.
Mijn vrouw komt de winter door met een 500-tal zakdoeken.
 
Ik heb er ook zo eentje 😬 maar hij doet soms ook de was dus ik vergeef het hem ☺️
Ik doe hier de was. Zij slaagt er altijd in om trui+tshirt in 1x uit te trekken of kousebroeken en sokken in 1x. Tegenwoordig gooi ik gewoon alles wat niet zelf ontrafeld is op een hoop en als ze klaagt dat ze iets niet vindt, wijs ik naar de hoop. :cool:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan