Switch Switch + Pro Controller + 2 games + Genki dock + Bluetooth adapter + 128GB SD + extra toebehoren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
Zondag 14 maart om 20.00

Onymega

New member
iTrader: 0% (0/0)
Algemene informatie/specificaties
Minimumprijs: 350 euro Meeneemprijs: 500
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Aarschot
Ik verkoop mijn Nintendo Switch en alle toebehoren wegens aankoop van een PS5.
De Switch en alle toebehoren werken nog gewoon uitstekend, geen mankementen.
Het pakket wordt enkel in zijn geheel verkocht, dus geen vragen voor losse onderdelen of games aub.
Het pakket wordt enkel op dit forum aangeboden omdat ik goede ervaringen gehad heb op 9lives.

Wat zit er in het pakket:
  • Switch Console grijs aangekocht bij release (inclusief Dock, 2 Joy-cons, 2 Wrist Straps, Joy-con Grip, Hdmi kabel, AC-adapter en originele verpakking)
  • Game 1: Ring Fit Adventure (legstrap, ring, originele verpakking, gekocht bij Game Mania)
  • Game 2: Pokemon Shield (originele verpakking, gekocht bij Game Mania)
  • 128 GB Sandisk Ultra (class 10) Micro SD kaart
  • Pro Controller (usb-c laadkabel, originele doos)
  • Genki Covert Dock
  • Homespot Bluetooth adapter (usb-a to usb-c adapter, 3.5mm microfoon, zakje)
  • Pen voor touchscreen
  • Screenprotector (op de Switch van in het begin plus 1 extra)
  • Tomtoc case (laag profiel)
  • Game Traveler Deluxe Travel Case- Zelda Breath of the Wild – Link - Blue (Big Ben - Nintendo)
Ik ben de eerste eigenaar van alles in dit pakket en alles werd steeds goed behandeld.
Sinds dag 1 zat er een screen protector op en ik heb tot op heden geen last gehad van drift.
Onderstaand vinden jullie een reeks foto's van de items uit het pakket voor meer duidelijkheid.
Sommige dingen staan niet op foto zoals de AC-adpter en Hmdi kabel maar zitten wel in het pakket.

Pakket kan enkel opgehaald worden omdat er ooit bij de post een pakket verloren gegaan is.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan