New Pokémon Snap

Adventure SWITCH New Pokémon Snap

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
newpokemonsnapivjp3.png


Pokémon Snap krijgt na 20 jaar een vervolg.

Photograph lively wild Pokémon in their natural habitats as you research and explore unknown islands. Hop in your trusty travel pod, the NEO-ONE, and journey through a variety of environments such as beaches, jungles, and deserts to capture previously-unseen Pokémon behaviors. You can even toss Pokémon a delicious fluffruit to catch their attention. Photos you take can also be used to fill out your very own Pokémon Photodex!

In the Lental region, Pokémon and vegetation have sometimes been seen to glow. Meet Professor Mirror and work with him to uncover the mystery of the Illumina Phenomenon. Your photos and observations may be key to learning about this strange occurrence.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nooit de eerste gespeeld maar een spel waar ge alleen maar foto's van Pokemons maakt lijkt me echt niet interessant... of vergis ik me?
 
Nooit de eerste gespeeld maar een spel waar ge alleen maar foto's van Pokemons maakt lijkt me echt niet interessant... of vergis ik me?
Ik weet niet in hoeverre de nostalgie hier de bovenhand haalt, maar toen was het natuurlijk een 'wauw'-gevoel om een zeldzame Pokémon ergens te zien opduiken, en enige fierheid als je dan snel genoeg er een foto van had genomen.

Anno 2021 dit nog steeds op een rail doen en er dan de volle pot voor aanrekenen lijkt me ook teleurstellend, maar de gameplay zelf is daarom niet noodzakelijk slecht (al moet je natuurlijk geen flitsende actie verwachten).
 
Dit is gewoon een simpele cash grab met de naam Pokémon er op.
Nintendo weer maar al te goed dat dit verkoopt, Pokémon, verzamelaars, nostalgie, de kinderen van nu...

Beetje jammer om te zien, maar gewoon niet kopen denk ik dan persoonlijk en de rest laten doen.
 
Omg, dit is zo cool nieuws!
Ik heb de originele destijds gespeeld op mijn nintendo 64.

Deze games zijn echt uitdagend en goed. Zuiver cash grab zou ik ze dus niet noemen.
 
Terug
Bovenaan