Streets of Rage 4 werd net uitgerust met een immense patch!

Ontwikkelingsbedrijven Lizardcube en Guard Crush Games produceerden samen met uitgever Dotemu één van de beste beat 'em ups ooit en die opinie uitte ik op uitbundige wijze via mijn recensie. Die tekst schreef ik net nadat de firma's in kwestie Mr. X Nightmare voltooiden, een DLC-pakket dat men tegelijkertijd koppelde met een grote (gratis) patch. Sindsdien bracht men een aantal kleinere updates uit en voor een tijdje leek het alsof ze niet meer aan de game zouden sleutelen. Vandaag verklapte men echter dat we plots mogen genieten van een gigantische verrassing, want ze verwerkten quasi alle aspecten van het spel met maar liefst 300+ veranderingen, wat men momenteel viert met een (tijdelijke) korting van 50% op alle relevante platformen!

Wil je een heuse brok leesmateriaal examineren, klik dan op dit adres voor de volledige patch notes. Geen paniek als je dit niet wilt doen, want wij zullen vlug samenvatten wat deze update concreet inhoudt. Het bevat om te beginnen een herdachte balans, gaande van de vijanden, de werking van de combo timer, specifieke onderdelen van de reeds bestaande levels tot de speelbare personages. Vooral dit laatst vermelde element nam men flink onder handen, want de eigenschappen van hun aanvallen werden aanzienlijk aangepast én de ontwikkelaars introduceerden zelfs nieuwe coöperatieve manoeuvres die voordien niet bestonden. Mania+, oftewel de hoogste moeilijkheidsgraad, is nu ook taaier dan tevoren en als kers op de taart gooide men Custom Survival Mode erbij, waarmee jij een reeks instellingen zelf kunt bepalen. Het klinkt dus alsof een fantastisch spel nóg beter werd en Dotemu demonstreerde tot slot een fractie van de patch met behulp van de onderstaande trailer:

 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Yurf
Terug
Bovenaan