Street Fighter 6

Fighter PC PS5 PS4 XBOX Street Fighter 6

kenneke2.0

Well-known member
Platinum Trophy
sf6.png


release: 2 juni 2023
genre: fighter
dev: Capcom

Street Fighter 6.

Powered by Capcom’s proprietary RE Engine, Street Fighter 6 spans three distinct game modes, including Fighting Ground, World Tour and Battle Hub. The experience also includes innovative new gameplay features, plus enhanced visuals for every aspect of the game.

In addition to new gameplay innovations, Street Fighter 6 celebrates what fans love about the franchise by uniting core modes from previous titles – including Arcade Mode, online matches, Training Mode, local versus battles and more – to the Fighting Ground experience. From iconic World Warriors like Ryu and Chun-Li, to the final addition to the Street Fighter V roster Luke, and the new expert breakdancer / drunken boxer Jamie, players will have a wide range of fighting styles and skills to master.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hebt ge tekken 7,ik wil bij gelegenheid wel is spelen ze, maar ge moet het dan niet speciaal daarvoor gaan kopen eh, moet nog in mijn bibliotheek zitten denk ik
 
Release 2 juni 2023.



Binnenkort trouwens een nieuwe beta. Van 16 tot 19 december.


 
Same hier. Geen interesse in het spel te spelen wegens niks talent en teveel tijdopoffering. Maar de pro scene, blijft wel fantastisch.
 
Andere fighting games wel? Voor mij zijn ze ook net iets te technisch, al vind ik het wel de max om naar te kijken op hoog niveau.
Yeah, ben vooral Tekken-fan en titels als MK. SF meermaals geprobeerd, maar ligt mij echt niet..
 
Laatst bewerkt:
Ik speel wel graag een SF maar deze sla ik over tot alle DLC in een Ultimate Edition zit. Van toen ik het artikel las dat ze al 4 personages als DLC vol trots aankondigden had ik er al genoeg van... Bij Mortal Kombat waren het twee packs en done. Bij SF5... weet niet meer hoeveel maar veel meer.
 
Ga deze toch halen, benieuwd hoe ze het gaan uitwerken als je in een vrije wereld kan rond lopen.
 
Terug
Bovenaan