Sportweddenschappen (odds, winst/verlies)

Jumbo is bang van Boni's
Bora zal gewoon controleren dat het niet ontploft
Uae zal eventjes herbronnen
+ Kans op regen

Breakaway 🤞

Guerreiro win x37
Cort T10 - x24
Nans T3 x50
Lafay T3 x27
Guerreiro T3 x14
Paret peintre T3 x68
Shampoosin T3 x 50
Pedrero T3 x20
 
Ik kan terugkijken op een top TDF :)
Een ROi van 110%

Spijtig dat ik maar met enkele eurootjes gok , maar het is dan ook voor de sport 😉
 
Hier int begin een hoogte, dan vooral wat laagtes, tot de voorbij paar ritten met toch wel weer wat hoogtes 😁
(Abrahamsen en Eenkhoorn top-3, live 50km voor de meet aan 13 en aan 12 - Mohoric winnen aan 20, live toen Philipsen doortrok bij de tussenspurt)

😁
 
Weer een leuke prijzen gehad deze vuelta :)

kamna x12
Herrada x60

Voorlopig een ROI van 220%

Op de duur zou ik nog beginnen geloven dat ik er echt iets van ken 🤡 en meer geld zou moeten inzetten.
 
Gij volgt TipsnStars ook op X zeker? :D

(Kämna aan 15 hier, Herrada top-3 aan 11)

Onderandere , volg er wel een aantal op X , altijd leuk wat andere denken.
Herrada had ik in een andere bergrit al eens gespeeld ook , maar dan is het wel leuk dat hij daar los eentje bevestigd :)

Jammer dat er vele andere op X die nu geld vragen op wie dat zij denken dat gaat winnen.
Met mijn ROI dit jaar kan ik dat misschien ook gaan doen 🤡

TipsnStar is toch wel een persoonlijke gokheld, en hij heeft wat dezelfde gokstijl , maar hij gaat misschien net iets extremer.
Zeker als hij zo eentje uit zijn mouw schudt van boven de x100

Vroeger dacht ik nog vaak bij hem, allez hoe kom je er zelf op en dan scoort die.
Nu ga ik toch zeker in berg en vluchtritten altijd eens gaan kijken wat hij heeft geplaatst.

Een sprintrit als vandaag sla ik dus over, of het moest Herregodts zijn in toch een vluchtpoging, maar zijn odds zijn mij wat te laag.
 
Op voorhand posten!! 😏
Costa top-3 pre-koers aan 10 was ook ni slecht anders 😁😁

Leuk, heb je zo van die favoriete renners waar je sneller al eens wat geld durft op inzetten ?
Deze vuelta wel al wat geld kwijt aan Poels, zot dat hij nog niet in een vlucht heeft gezeten met die vorm.

Algemeen heb ik dat met onderstaande (maar sommige zijn te goed aan het worden voor leuke odds)
- Skjelmose
- Leknessund
- Rota
- Herregodts
- Goossens
- Van tricht
- Plapp
 
Ni direct. Costa las ik wat van in de replies bij TipsNStars 😅 hij had op voorhand aangegeven dat hij deze rit zag zitten. Moet het natuurlijk nog altijd waarmaken natuurlijk.
Van Eetvelt, Van Gils, Kron zijn zo ook wel coureurs waar ik al eens wat sneller wat op durf zetten. En Grégoire, maar dat is zoals bij Kron ook al nen bookies favoriet aant worden.
 
aaand-its-gone.png
 
Ik heb al iedere dag meegedaan aan de adventkalender van Bingoal (op sporten waar ik niet veel van ken zoals voetbal)
36 % Roi dus dat is heel leuk bonus voor het wielerseizoen :)

Wel wat belachelijk gedaan met Voetbal en Darts wedstrijden waar ik op meer dan 10 wedstrijden combi zet :p
Jammer genoeg was dat bij de voetbalwedstrijden 2x Antwerpen die er voor zorgde dat ik geen schone winst had
en 3 euro inzet niet kon omzetten naar 70 euro (Tegen Barcelona en tegen Anderlecht)

---

MSR

Wout van aert start niet
Mvdp zou er niet naar pieken of mss zelf starten volgens Latern Rouge

Dus misschien interessant voor Pogi te gaan (x8 staat die nog) die nu nog vrij hoog staat en het toch wel een unieke kans zal zijn.
 
Terug
Bovenaan