Fitness Tracker Garmin Polar Coros Fitbit Welk sporthorloge of welke tracker voor mij?

Welke sporthorloge heb jij?

  • Garmin

    Stemmen: 126 56,8%
  • Polar

    Stemmen: 23 10,4%
  • Apple Watch

    Stemmen: 31 14,0%
  • Fitbit

    Stemmen: 9 4,1%
  • Samsung

    Stemmen: 15 6,8%
  • TomTom

    Stemmen: 4 1,8%
  • andere...

    Stemmen: 14 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    222
Voor wie een 7X overwoog, de Sapphire Solar is nu in korting bij all4running - €889 ipv €999 voor de carbon grey, €879 voor de witte.

 
Ik wil me de fr255 aanschaffen.
Bij de ene kleur is het 255s en bij andere kleur niet.
Wat is het verschil? Enkel muziek opslag?
Waar koop ik die het best? Op bv coolblue staat hij (nog) niet.
 
ah top
Was aant zoeken op naam en kleur.
Dat gaat hem zijn. Is het een betrouwbare site?



*edit*
Nu ook op bol.com zie ik
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn fenix 6x pro daar gekocht. Alles dik in orde en de beste prijs.
De reden dat ik die andere winkels had gemeld was omdat de prijzen op jou site 20€ duurder waren dan de huidige prijzen.
Hebben ze blijkbaar nu wel aangepast.
 
De reden dat ik die andere winkels had gemeld was omdat de prijzen op jou site 20€ duurder waren dan de huidige prijzen.
Hebben ze blijkbaar nu wel aangepast.
Ah, daar heb ik niet opgelet. Ik ging er vanuit dat het hetzelfde was als indertijd.
 
Moet wel zeggen dat de Garmin bij ons de deur uitvliegen, de nieuwe topper is de Explore 2 (Fiets-gps), en de nieuwe forerunners
 
Fenix 7S Solar gekocht voor de madam. Ze is er zwaar content van tov de vivoactive2S. Nu ze meer sport kan ze de extra informatie wel appreciëren
 
De beschikbaarheid van de nieuwe forerunner 255 is maar bedroevend.
Wel jammer dat er nu al een gekleurde rand aan het horloge zit. Dat vond ik bij de 245 toch mooier.
 
Ik ben heeeeel erg hard aan het twijfelen om de Watch5 Pro te kopen. Heb momenteel een originale Samsung Galaxy Watch Classic 42mm, maar die heeft zijn beste tijd al lang gehad. Alleen vind ik het zonde dat ze die roterende bezel niet hebben behouden van de Classic watches, was echt wel een goed ding. Al maakt een batterij die tot 80u (in het beste geval) meekan wel erg veel goed.

Mijn oog valt anderzijds op de Fenix 7, maar die is een pak duurder. Die heeft natuurlijk wel een pak meer sportopties, maar ik wandel, loop en fiets alleen maar. En daar mis je toch wel wat smartwatch functies op.
Plus bij Samsung krijg je nu korting op de Watch5 Pro, een extra horlogebandje en de galaxy buds live gratis. Dus dat lijkt me wel een top deal.
(Door dit allemaal eens neer te typen heb ik mijzelf precies wel overtuigd :crazy:)
 
Gebruiken jullie Garmin Pay eigenlijk?

@Pladijs ik zou eerder in uw plaats de Epix 2 kiezen ipv de Fenix, Amoled all the way
 
Gebruiken jullie Garmin Pay eigenlijk?

@Pladijs ik zou eerder in uw plaats de Epix 2 kiezen ipv de Fenix, Amoled all the way
@Jonas89 Ja, een vriend van mij heeft die. Knap ding, maar dat is voor mij wel een iets te grote financiële aderlating... Met die korting die ik via Samsung krijg is de Watch5 Pro in mijn ogen wel een mooie budgetoptie tussen een standaad smartwatch en een geavenceerde sporthorloge. Alleen, als fervent hiker, is die ingebouwde hoogtebarometer bij de Fenix en de Epix wel echt nice. Nu breng ik mijzelf weer aan het twijfelen...
 
Iemand nog problemen met Polar Pacer Pro of Polar in het algemeen waar deze gewoon ineens random uitvalt en factory reset?
De laatste week al 2 keer voor gehad terwijl ik niks aan het doen was.
Voor de rest er wel content van maar dit doet me nu wel uitkijken naar iets anders..
 
Terug
Bovenaan