Fitness Tracker Garmin Polar Coros Fitbit Welk sporthorloge of welke tracker voor mij?

Welke sporthorloge heb jij?

  • Garmin

    Stemmen: 126 56,8%
  • Polar

    Stemmen: 23 10,4%
  • Apple Watch

    Stemmen: 31 14,0%
  • Fitbit

    Stemmen: 9 4,1%
  • Samsung

    Stemmen: 15 6,8%
  • TomTom

    Stemmen: 4 1,8%
  • andere...

    Stemmen: 14 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    222
Ik ben op zoek naar een goede smartwatch voor alledaags gebruik en om te gebruiken bij het fietsen.

Mijn oog viel op de Forerunner 265.
Zit er binnenkort iets nieuws aan te komen bij Garmin of is dit nog een goede koop? Zijn er momenteel betere alternatieven in die prijsklasse?

Daarnaast vroeg ik me ook af of het mogelijk is om de Forerunner 265 te monteren in een stuurhouder op de fiets en door gebruik van een hartslagband zo zicht te hebben op je hartslag?

Garmins zijn top sportswatches maar geen goede smartwatches. Je zal moeten kiezen tussen het ene of het andere 🙂

Daarnaast weet ik niet of de Garmin OLED watches een goede keuze zijn als je die veel gaat monteren op een stuurhouder. Ik lees daar wel wat ergernissen over. Een MIP Garmin zoals de 255 (identiek aan 265 buiten het scherm) is potentieel een betere keuze.

Maar als het toch vooral voor fietsen is, ben je dan niet beter met pakweg een echte smartwatch en een Garmin Edge oid?
 
Garmins zijn top sportswatches maar geen goede smartwatches. Je zal moeten kiezen tussen het ene of het andere 🙂

Daarnaast weet ik niet of de Garmin OLED watches een goede keuze zijn als je die veel gaat monteren op een stuurhouder. Ik lees daar wel wat ergernissen over. Een MIP Garmin zoals de 255 (identiek aan 265 buiten het scherm) is potentieel een betere keuze.

Maar als het toch vooral voor fietsen is, ben je dan niet beter met pakweg een echte smartwatch en een Garmin Edge oid?
Bedankt voor je reactie :)

Een Edge en een smartwatch is wellicht ideaal al komt dat natuurlijk met een prijs.

Zo'n fervent fietser ben ik momenteel niet.
Ik had het idee om te starten met een smartwatch om wat gerichter te trainen en hopelijk ook wat vaker.

De uitgebreide info over trainingen (o.a. training readiness) van de Forerunner 265 spreekt me wel aan.

Heb je soms een idee of bv. een Forerunner gekoppeld kan worden met een Edge zodat ik de data op het scherm van de Edge kan zien?
 
Vermoedelijk wel... ik gebruik een garmin Vivoactive 2 SQ, die mijn hartslag meet en doorstuurt naar mijn edge2, die dat monitort en warnings geeft als die te hoog wordt. Welke andere data je kunt doorsturen weet ik niet. Die edge2 is fantastisch om te navigeren, en om een reeks parameters te registreren.
 
Ik heb al een aantal jaren de Garmin Forerunner 245. Altijd erg tevreden van maar de laatste maanden kan hij vaak geen GPS signaal vinden.
Soms na een run van 14km helemaal niets, soms pas na 10km, dan pas na 5km.
Iemand enig idee? Ik heb geen instellingen gewijzigd en vroeger ging het wel goed.
 
Terug
Bovenaan