Space Jam: A New Legacy

Film Space Jam: A New Legacy

coltie

Event Crew
Crowdfunder FE
ft-630967-555x823.jpg


Genre: Animatie, Avontuur, Komedie
Director: Malcolm D. Lee
Cast: LeBron James, Sonequa Martin-Green, Zendaya, Don Cheadle
Release: 16/07/2021
Synopsis:

Tijdens een reisje naar de studio's van Warner Bros. raken LeBron James en zijn zoontje opeens gevangen in een wereld vol bekende verhalen en personages, welke gecontroleerd wordt door een op hol geslagen kracht genaamd Al G. Om zijn zoontje te redden, gaat James met de Looney Tunes op avontuur door een grote fantasiewereld vol iconische filmscènes. Om terug naar huis te kunnen, moeten ze op het einde een wereldwijd bekeken basketbalwedstrijd zien te winnen waarbij Al G digitale superversies van NBA- en WNBA-spelers heeft gecreëerd.

Trailer:
 
Space Jam, mijn eerste film ooit in de cinema. Heb er veel goeie nostalgische herinneringen aan. Deze zal ik gewoon skippen omdat ik weet dat het voor mij niet goed genoeg zal zijn :)
 
Hmm, had veel liever gehad dat ze de "oude" animatie look gebruikten ipv dat nieuwe. De Toons zien er zo echt niet goed uit imho.
 
Damn, ik vond de originele space jam leuk. Maar deze trailer doet me echt cringen.
Serververse? Really? En heel die familie is er dan ook nog bij.

ik word oud en bitter, maar ik denk dat ik pas.
 
Weer de zoveelste recyclage van oude glorie omdat ze er ni in slagen kwalitatieve nieuwe ideeën te produceren
 
Daaamn haha da ziet er echt uit als een feestje :D kijk er nu wel naar uit eigenlijk.
De herwerkte versie van die soundtrack is ook wel poggers.
 
Een tijd geleden de originele Space Jam nog aangeschaft. Officieel 'voor de kindjes' :unsure:

Ook één van de eerste films die ik in de cinema zag. Pure nostaligie dus. De nieuwe film gaat niet veel bijdragen en oude wijn in nieuwe zakken worden, vrees ik. Gaat natuurlijk 25 jaar later wel een nieuw publiek aanspreken. Al vraag ik me af of de jonge kinderen van nu wel nog zo vertrouwd zijn met de Looney Tunes? Die van mij in ieder geval niet...

Visueel vind ik het er in ieder geval wel goed uitzien. Ik snap de opmerking van 'te druk' wel, maar toen ik een paar maand geleden de re-watch van Space Jam deed, vond ik de originele eigenlijk wat 'leeg' aanvoelen. In ieder geval 'meer leeg' dan ik mij herinnerde van vroeger.
 
Terug
Bovenaan