Social Crew zoekt JOU!

Beste forumleden,

Sinds de oprichting van BeyondGaming werden reeds heel wat stappen gezet. Groeiende activiteit op het forum en de homepage, 2 succesvolle KOTK-evenementen en een 3de in de maak, een webshop... Die groei merken we ook op onze sociale media-kanalen: 319 volgers op Instagram en 453 volgers op Facebook. Maar we merken dat er nog véél meer potentieel in zit en dat kunnen we niet alleen. Daarom is de Social Crew op zoek naar versterking!

Heb je vernieuwende ideeën om onze socials te boosten? Zijn de afkortingen IG, FB, YT ... voor jou niet onbekend? Kan je goed overweg met Discord en wil je ons helpen? Dan ben jij de persoon die we zoeken!

Stuur dan zeker je kandidatuur naar [email protected].

Voor meer informatie kan je terecht bij @BlackOccult.

SocialCrewExpands.png
 
Laatst bewerkt:
BlackOccult geeft iedereen sowieso een boost in feeling good. Ik kan het weten: in elk topic waar zij is voel ik me beter, ondanks dat ze me overal (terecht) negeert.
 
Ook in 2022 is iemand die onze Social Crew wil versterken zéér welkom.

Taken: voornamelijk actief posten op onze Socials (Twitter, Facebook, IG), eventueel vanuit persoonlijke interesses gelinkt aan bepaalde thema's en/of threads hier op het forum (sport, gezonde voeding, muziek, films/series...) eventueel zelf creatief bezig met iets?

Indien er interesse is om Youtube, Twitch en/of TikTok mee helpen uitbouwen is een groot pluspunt, maar geen vereiste.

Graag mailen naar [email protected]! :love:
 
Laatst bewerkt:
Kijkt nog eens zeer lief naar de leden die dit bericht lezen met puppyoogjes en vraagt of er toch toevallig niemand meer interesse heeft om in de Social Crew in te stappen?

despicable-me-agnes.gif
 
Terug
Bovenaan